|
Sida 203 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk Måste vara längsta bytes listan jag någonsin sett. |
|
| hm...och jag som brukar få nobben av blocket om man har mer än tre bytesförslag i sin annons?!?!? snacka om diskriminering:-( | |
|
Det ända som saknas i merca annonsen är att den är SMACKFULT STYLAD också ;) |
|
|
Goeras : Jag ser då inget fel i annonsen på Mercan, deras kombimodeller har tilläggsnamnet T= tourer eller touring, om jag inte minns fel! Det har alltså inget att göra med turbo, såvida det inte gäller diesel, då hade den hetat E300 TD, tex! Men alla bensinarna ngn gång efter faceliften på dessa heter först E följt av motorstolek, och därefter T!! Egentligen borde ALLA köra BMW! |
|
|
Peddan - Annonsen är bortplockad nu. "Rättvisa" skapad? Mr P - Han har ändrat nu, stod "Turbo" i rubriken i går (smygläsare på AP månne...?) |
|
|
Mr. P: Precis som WGG säger så har han ändrade annonsen efter någon timme.. han försökte först sälja den som "Mercedes E 200 Turbo" Läser du vad själva http länken heter efter du har öppnat så står "originaltiteln" kvar där :-) |
|
|
Aha, de där missade jag...sorry ;) Egentligen borde ALLA köra BMW! |
|
|
Länk BMW M-POWER |
|
|
Kommer ihåg en för länge sedan.. tror det var en amazon, "Säljes endast efter mörkrets inbrott!" |
|
|
De är för hemska, di där Blockettjyvarna.. Nu måste till och med hederliga bilhandlare börja dölja reg.skyltarna så att inte M(itsu)paket och annat godis ska stjälas! Länk :-) |
|
| Kanske inte så rolig, men inte betalar jag detta för en Skoda! Länk | |
| Profossen, nu är du lite raljerande, kärran går trots allt loss på närmare 40 kakor, vem vill inte skydda sig då liksom...:) | |
| JockeA: men kom igen nu, vi snackar höj- och sänkbar förarstol, ABS-bromsar OCH blackpearlmagic-lack ju! Var inte så njugg! ;-) | |
|
JockeA: Före eller efter prisnedsättningen? (Seriöst att behålla annonsen i stället för att lägga upp en ny...) |
|
|
Länk Länk |
|
|
läskig smak Länk /Anders |
|
| Snyggt med 10"-fälgar som har 215-däck på.....NOT. | |
|
dizazter: Var är det för konstigt med att "luckas" måste sälja av några av sina gröna lågmilade (för årsmodellen alltså) BMW. Och att han råkar kalla sig "robin" i den ena annonsen. ;-) |
|
|
dizazter: Var är det för konstigt med att "luckas" måste sälja av några av sina gröna lågmilade (för årsmodellen alltså) BMW. Och att han råkar kalla sig "robin" i den ena annonsen. ;-) |
|
|
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.