|
Sida 202 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk Slutklämmen på annonsen förstår jag inte riktigt. Men det verkar roligt. :) |
|
| C.Ek jag tolkar det som att om du vill ha 22" chrome, så fixar han fram sådana och det ingår i priset. Har inte hört något liknande initiativ.. | |
|
Men gäller erbjudandet endast pizzabagare? Det är ju inte rättvist med selekterad rabatt;) |
|
| Först sänkt restaurangmoms och nu gratis 22" fälgar vid köp av bil!? Jag tror jag har valt fel branch ;) | |
|
Länk Rolig vet jag ej, men kolla priset.. :) |
|
|
Länk Ackumulatortant pga nytt värdesystem |
|
| Den har varit "fockad" oxå....;) | |
|
Länk Vet inte om den är så rolig, men vad är det för motor han har? 540 har väl 286 hästar och 545 333 hk? |
|
|
Profossen: Han har en 540 med en 4 liters V8 på 306 hk... MVH Christofer |
|
| Okej, visste inte att de fanns som 06-or annat än som 545/550.. Tack för info! | |
| Haha: Länk | |
|
Men seriöst, förväntar han sig få bilen såld på en BMW entusiast forum?! Länk Alpina B8 Länk |
|
| Abbe: Nej, gratis är inte alltid bäst :) | |
|
Länk Detta måste vara bland det fulaste som nånsin byggts! Dessutom inlagd som en Ferrari=) |
|
|
Ännu en med den ovanliga motorn ;) Länk |
|
|
Rak V6 är är grejer det! :) Alpina B8 Länk |
|
| ha ha ha Rak V6.... . och väldigt prisvärd var den ju oxå...not! | |
|
M1 limo! Länk Alpina B8 Länk |
|
|
Länk haha. ännu en som har missuppfattat vad "t" står för i modellnamnet.. och förmodligen aldrig öppnat huven heller! |
|
| Goeras; mercan såg ju onekligen väldigt fräsch ut för 9och5. Även om den saknar överladdare.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.