|
Sida 20 av 253
|
|
|---|---|
|
Jag fick nyss veta att ägaren (troligen) heter Nils Erik Johannesson och bor i Ystad... Skylten ISMAEL sitter dock på en vit M3:a nu.... Numret går dock till en Ismael.... Verkar lite konstigt hur som... !?? |
|
|
Länk Fin bräda?? Visserligen mycket timmer på bilden.. |
|
| Mycket timmer, ja t.o.m ett fruntimmer på en bild. Men 100% rost låter tråktigt. | |
|
"100% rost." hehe... |
|
|
På denna passar det perfekt med angeleyes, NOT. Hade kanske behövts fälgar med annan dimension och ET? Side pipes bak? Bak pipes? Måste vara vassa broommsar? |
|
| Länk | |
|
Jo en bubbla kan ju se ut lite hur som helst - har en bubbla-tokig kompis som har några original "BIG" och några andra - inget för mig men varför inte? Länk |
|
|
Dethär är väl nog bara sant i "Bilparadiset" ;) Länk (kolla firmanamnet) Mvh Ubbe |
|
| Haha. Om dom bara skruvat den till 22500 mil i stället, kanske nån hade gått på det ;) | |
|
En 323:a "Same-edition" eller? Priset gäller endast renköpare, finns väl inte så många andra som handlar med renar :-) Länk |
|
|
Är det mer än jag som hittar något som inte riktigt stämmer på bilderna till denna annons Länk ? Syns tydligast på bild 5? Brukar försöka respektera andra människors smak men i detta fallet så kunde jag inte hålla mig... ___ //Ulf |
|
|
Länk Jag tycker att M5 ägaren verkar vara en fullt normal människa, i alla fall jämfört med den människa som speccade ovanstående 330... //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Enda exet i sverige är ett för mycket, vulgär till det yttersta antagligen beställt bilen på fyllan hahahaha Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Programmer: En Bayrare som besökt Classic car week i Rättvik kanske? Fattas bara en älgvarningsdekal på bakluckan och en "raggen går" streamer i bakrutan ;) |
|
FredricF |
Först tyckte jag färgvalet var konstigt men sedan insåg jag att pottblå utanpå och lavemangbrun inuti är ganska logiskt. Inte för att jag skulle valt just den kombinationen men i alla fall.... /Fredric |
| OMG, tärningar i en M5...hehehe | |
| Klart den ska ha tärningar, den har ju v8. :P | |
|
Vad gäller egentligen? Om någon varit först till kvarn, hur skall man då kunna bjuda över?! Länk |
|
| Här är en som är extra lång och dyrare: Länk | |
|
Jösses så dålig koll man kan ha på sin bil. BMW 320 Limo = förlängd bil? Man tar sig för pannan //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.