|
Sida 2 av 253
|
|
|---|---|
|
Superbråå bil; Länk |
|
|
Punkteringsfritt? Länk |
|
|
Härligt, en avläggare till den gamla "annonser som får en att ligga dubbelvikt" har startats! Jag bidrar inte med en kul annons utan med en tragisk. Säljaren borde torteras långsamt: Länk /330 Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
|
Tretretti: En känsla av en kall sten i magtrakten följt av lusten att bruka våld uppstod då jag läste "din" annons. vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
hehe,, "obs pris" Länk "Vilken är din favorit-pedal?" |
|
|
synd om jaggan.... Spacco, haha hoppas han inte tycker det var ett klipp ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Gammal Audiägare?? Länk |
|
| hehe skön snubbe | |
|
Vadå, 520 Avant med S-linepaket var väl en ganska attraktiv modell... Sechs macht Spass! Min Limo: Länk |
|
|
Söker han jobb på bmw? Länk |
|
| 75% rostfri: Länk | |
|
JiiPee: Han är ju ärlig iaf =) |
|
|
Länk "BMW 530 M5 med v8:a denna bil är utrustad med M5 paketet med enda skillnaden att den har v8:a istället för sexan." Det var attans, specialutgåva kanske? Dessvärre finns det inte så mycket M-attribut (utöver fälgarna) på hans bil. Mvh |
|
|
M looking BMW 325 Länk Detta är riktigt skoj "M sidojkol" Helt rätt, det är bara M-kjol, ej kjolAR Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Lagom är bäst, som vi säger här i Sverige. En M-kjol räcker gott på en 318 ;) | |
|
En då viktig följdfråga som man osökt kommer att tänka på är: har ägaren sett det ens? "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Om man nu ändå kostar på en pearl-lackering skulle man kanske ha rätt delar på från början. Men vore han medveten kanske inte annonsen skulle ha bilder från alla håll :) | |
|
Precis! Men hade han skrivit M kjol om han inte hade vetat det, eller är det bara ett skrivfel? "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Nu finns det tydligen fullutrustade & extremt fullutrustade bilar. :-) Länk! |
|
|
När jag köpte min nuvarande bil så var det 2 olika sorters navkapslar på vinterhjulen. De var snarlika, men det var lätt att se skillnad på dem... det hade inte försäljaren märkt vilket jag påpekade och fick 4 nya orginal kapslar... så ja tror det var nåt han visste om utan bara missat helt enkelt.. Folk i största allmänhet har inget sinne för detaljer // Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.