|
Sida 198 av 253
|
|
|---|---|
| En riktigt läcker M3:a! Den långa tidsresan, undrar om den görs med tidsmaskin? | |
| Izze... Hette inte Fantomens tama skräcködla det? Kanske lite deppigt att bilen drar snett med fälgarna också, tar liksom bort lite av nöjet med dem, eller? :-) | |
|
- Bra med M5-inredning i M3 cabben så man slipper fällbara ryggstöd fram! - Alpina skattemärke är också bra! |
|
| Räckte det inte med Marty Mcfly Back to the future. Nu har vi uppföljaren med Izze | |
Karl-Hilding |
Ej vinterkörd? Varför då?? Länk |
| Exakt, en plogbil har väl högsäsong på vintern?! | |
|
Grotesk! En riktig karl lyssnar på Ac/Dc. |
|
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Ingen bil, inga kommentarer. Länk |
|
bmwe392001 Den Var Bäst!!! :o) En riktig karl lyssnar på Ac/Dc. |
|
|
Freudian slip? Kolla adressfältet! Länk |
|
Hova: Nu är den mindre rolig - ändrad annons från våldtäkt till våtdräkt :). |
| Haha, jäklar vad jag letade efter det roliga ;) T9-knappning utan att korrekturläsa kanske. Kan bli vad som helst... | |
|
Ja det är ju viktigt att påpeka att annonstexten blivit ändrad, därmed är hela poängen borta. Men igårkväll när den dök upp hade den hyfsat bra underhållningvärde....hahaha :) Mvh Ferenc |
|
|
Ja det är ju viktigt att påpeka att annonstexten blivit ändrad, därmed är hela poängen borta. Men igårkväll när den dök upp hade den hyfsat bra underhållningvärde....hahaha :) Mvh Ferenc |
|
Jag undrar verkligen hur noggrant Blockets personal granskar annonserna? Roligt var det ändå :). |
|
Länk Elelektriska Comfortstolar Eluppvärmda stolar Mycket el blir det...;) Dessutom har han standardstolarna BTW, Sa jag att den var nyrekondiserad? ;)) |
|
|
Haha, ja och den har "Levande moms" dessutom, och så slipper man "plastmattor" eftersom det finns "Velour mattor"... Skönt att vara fredat bakåt dessutom, då "inga beteckningar bak" ingår. Uppfriskande med "Airbag förare & passagerare och på många fler ställen i bilen!" Kom hit och krocka och du blir förvånad hur många airbags som utlöses! :D ---- BMW CS #6212 |
|
|
Länk Jag ogillar miljötalibaner - skarpt. /Andreas |
|
|
Samma upplägg? Länk |
|
|
Miztafrizz: Notera att han gärna byter Mondeon mot en... *trumvirvel* Opel Astra! Den är väl om möjligt ännu gubbigare än Mondeon? (om vi inte pratar OPC förstås, och det gör vi inte eftersom ingen frisk person byter en Astra OPC mot en Ghia Mondeo) :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.