|
Sida 196 av 253
|
|
|---|---|
| Finns det någon siffra på hur många idioter det finns på internet som bryr som onödiga saker? | |
|
Måste gnälla lite till. När annonsen börjar: "Hej! Härmed säljer jag..." Varför skriver man så? |
|
|
FULLUTRUSTAD! Och då menar han fullutrustad...utan komfortstolar...m.m Länk |
|
|
Jag tycker det ser ut som att det finns dyna som förlänger sätet för stöd av låret. Är inte det inräknat som komfortstol? Titta närmare på passagerar stolen så ser du "glipan" som separerar dynan från resten av stolen. |
|
| Det är sportstolar | |
|
Fullutrustad, det förbjudna ordet på autopower... B-) Är det standard med sportstolar i X5? För det är ju svårt att utrusta med både komfortstolar och sportstolar. |
|
|
Förbjudet...;) Men utformar man annonsen som han gör blir ju det hela lite komiskt... |
|
|
den har bara sportstolar Type Value VIN WBAFE41000LY69078 Type code FE41 Type X5 3.0SI (EUR) E series E70 () Series X Type GEFZG Steering LL Doors 5 Engine N52K Displacement 3.00 Power 200 Drive ALLR Transmission AUT Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery LEDER NEVADA/SCHWARZ (LUSW) Prod.date 2007-03-23 Code Description (interface) Description (EPC) S1CBA CO2 UMFANG CO2 package S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Extra package, EU-specific S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Towing hitch, detachable S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel S2LEA LM RAEDER Y-SPEICHE 214 M. MISCH. BMW LA wheel Y-spoke 214 S2VAA ADAPTIVE DRIVE Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S302A ALARMANLAGE Alarm system S328A ALUMINIUM-TRITTBRETT Footplate, aluminum P330A SPORTPAKET Sports package S386A DACHRELING Roof railing S402A PANORAMA GLASDACH Electric panoramic roof S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Trunk room net S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip Code Description (interface) Description (EPC) S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjuster, electric, with memory S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Seat heating, rear S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Interior trim strips, alu, brushed, fine S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A REGENSENSOR Rain sensor S522A XENON-LICHT Xenon Light S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Cruise control with brake function S563A LICHTPAKET Light package S5ACA FERNLICHTASSISTENT High-beam assistant S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional Code Description (interface) Description (EPC) S610A HEAD-UP DISPLAY Head-up display S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE High gloss shadow line S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Individual sunshade glazing S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite S840A HOCHGESCHWINDIGKEITSABSTIMMUNG High speed synchronisation S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Cold-climate version S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Delete cross-pattern operation S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR Bordliteratur schwedisch S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP S925A VERSANDSCHUTZPAKET Transport protection package Code Description (interface) Description (EPC) S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German /Anders |
|
| Ännu mer imponerad av att han lägger upp kort på bilen där huven är full av fågelskit... | |
|
Eller hur? Även utan fågelskit hade det varit svårt att se det exakta syftet med den bilden. Men men, den är ju FULLUTRUSTAD som sagt (förutom komfortstolarna då), så då behöver man inte ringa och fråga om den har aktiv styrning, comfort access, kralligaste ljudanläggningen, etc etc. "Endast seriösa" med fyra utropstecken. Då hade det väl inte varit för mycket begärt med en seriös annons också. |
|
|
Länk Ja den kommer det nog bli rusning efter.... |
|
|
Tänk er att "Gullet"s ägarinna träffar en "För snabb-för arg"-kille. Ljuv musik uppstår och snart står två bastardstylade bilar utanför mexitegelvillan i Hamrånge. Tänk er nu dagen när grabbens tyskstukade inte startar och han måste ta "Gullet" till affären för att köpa mjölk... :-) |
|
|
Värme till bilen i vinter VW-ägare? ;) Länk |
|
| Haha...ja det vore nåt det!! | |
Karl-Hilding |
Ja Gullet var nog det hemskaste jag har sett. Tjejkörd, som om man inte visste det... |
|
Gullet är ofattbar. Om hon ger mig 5000 ska jag dumpa den i kalkbrottet åt henne. Det är mitt bästa bud. Jag önskar jag kunde gå högre, men... |
|
|
Såg en Prius med BLY xxx - kanske kul på en hybridbil som gärna vill vara miljösamvete... ---- BMW CS #6212 |
|
| Narvselius, det känns precis som om den skulle passat perfekt i en annan tråd. | |
|
Länk Tredje bilden ??? |
|
| Han har lagt in fel bild...passat/golf...klantigt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.