|
Sida 195 av 253
|
|
|---|---|
| Mja...jag vill nog ha en "Kanintopp" istället...Länk | |
|
Hartoppen är inget för mesar;) Länk Här är en som inte vill att det osar gam. (prutt doft) |
|
|
... förstår verkligen annonsören: att prutta utan att först vara och kolla är synnerligen ohyfsat! ---- BMW CS #6212 |
|
|
Länk Maxutrustad 118 M-sport med 6:a. Han begär 129900:- och vill byta mot en Porsche Cayman, han kan faktiskt tänka sig att lägga pengar emellan vid rätt objekt... =) "För den som uppskattar en bil utöver det vanliga!" MVH Christofer |
|
| haha, snacka om att ha koll på läget. Han garanterar att det är dne mest välutrustade 1-serien på blocket. Då kan han säkert också garantera sol och värme till midsommarsnapsen idag. Skål! :-) | |
|
Denna 318 med det så kallade "M-paket" gör mig riktigt spyfärdig.. Extra fint med placeringen av M3 märket dessutom. Länk |
|
|
Vad tror ni oddsen är att det är en "Elisabet" som äger bilen och som stylat den då? F.ö var bakluckan snygg om man bortser från M-märket.. Lite Peugeot 6xx över den ;-) |
|
| Och den är i NU skick!!! Kan den bli annat? | |
|
Profossen: Ägaren heter Murat Jusufi och är född -87, vilken skräll... MVH Christofer |
|
| Snygga slutrör på "m3an" ;) Ser riktigt symetriskt ut, originaltillbehör? | |
| Länk | |
|
Sorry! Nu har jag sovit lite, få se om jag får till länken... Länk |
|
|
Sorry! Nu har jag sovit lite, få se om jag får till länken... Länk |
|
|
Är det bara jag som har svårt att förstå vad som menas i texten..? Länk |
|
|
Vad är det som inte fungerade?! :) Alpina B8 Länk |
|
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Abbe: Tydligen annonsen :). |
|
Snygg.... Länk En riktig karl lyssnar på Ac/Dc. |
|
| Abbe och bmwe392001: Nej annonsen fungerar ju inget vidare. Men den är ju "positivt" iaf :) | |
|
stackars lilla Sussi då... Länk /Anders |
|
| Idag är det 309 st annonser på Blocket där säljare gör en "intressekoll", vad vill dom egentligen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.