|
Sida 194 av 253
|
|
|---|---|
| axkikr: Halv cab?? | |
| Och vad är det för färg på bilen? | |
|
Jodå, sugen blir man på den lilla pärlan. /Bellamy |
|
| azkikr: Ja känner till compact modellen mycket väl, det är bara kaross-varianten ("Halv cab") som är ny för mig:) | |
|
Nästan ny..... Länk |
|
| Kanske vaxad med nån anti-aging creme... | |
|
Många M blir det! Dessutom specialbeställd från leverantören, då måste det vara något extra. Länk |
|
|
Dawwe: jo, men dom finns, jag har sett 2 st "live", varav en på BMWCS förarträning på tullinge för några år sen. /Jonas |
|
|
Haha... vänligen respektera priset - skrev han och sänkte själv strax därpå... Gillar att han utrustat bilen med ett M tech ii.chassi för 49.900 kronor. Fast jag gillar annonsen ändå; ok, har kanske inte koll på vad som säljs, men jag gillar den positiva "överförsäljningen" av varan. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Sport Dynamic M-Edition? Den är alltså Dynamic men Ej M-paket, varför inte skriva det. Inga M-kjolar, ingen M-ratt, ej Antracit i stolar eller tak. Det är betydligt färre M i verkligheten än vad som framgår i texten. Samma bil låg ute för 225' för någon månad sedan. då förnyade han den minst 6 ggr för att hamna högst i sökningarna, typ varannan dag men med samma pris, denna gången sänkte han priset redan efter några timmar. |
|
|
Hade den vart i dyrt skin hade jag nog köpt :) Men den har ju vinge iaf... Länk |
|
| azkikir: Då vill jag ha en bild på hur en E36 Compact "halv cab" ser ut! | |
|
Länk Viktigt med avgaset. |
|
|
Dawwe: Modellen kallas "open Air". Kolla bild nummer 2 i annonsen så ser du att den har canvastak. Fler bilder på en likadan hittar du här: Länk /Jonas |
|
| azkikir: Ja men det är väl ändå att ta i kalla den för "halv cab"? En "Baur Cab" kan man kanske kalla för "Halv cab", det där är ju snarare än en "Panorma taklucka" av tidigare snitt... | |
|
Dawwe: förvisso... Det finns ju faktiskt E36 Baur cab också... har sett såna live i tyskland. /Jonas |
|
|
"Fint muller" Sen när mullrar en fyra? En riktig karl lyssnar på Ac/Dc. |
|
| Undra om den här är chippad? Länk | |
|
Den där tycker jag du skall slänga in i "roligaste registreringsnummer-tråden" också. :) |
|
|
Intressanta uppgifter från Bytbil nere i annonsen... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.