|
Sida 184 av 253
|
|
|---|---|
|
Haha! :D Hoppas den kommer med på Best of Blocket... ---- BMW CS #6212 |
|
|
Enda känslan man får från bilderna om man skall lyda annonstexten är att ägaren önskar att bilen var en 740 istället :) Länk BMW M-POWER |
|
| :) Länk | |
|
Länk schyssta bilder... |
|
| måste vara tagna med vriden smartphone....... eller.... asg | |
| Länk | |
|
Länk Ett måste ;) |
|
|
Kanske inte så kul men varför har han tagit en bild av en pre-facelift, tycker han endast att det är fälgarna som skiljer: Länk "Obs, bilden på bilen är hämtad från internet av bekvämlighetsskäl. Min är likadan. Fälgarna är dock snyggare på min bil (tycker jag)" |
|
| Ja han har fått upp bilder nu, var denna bild som fanns i annonsen: Länk | |
|
Grymt säljande bild, man blir ordentligt sugen! Länk |
|
|
Starkt jobbat att koppla in Xenon i skyltbelysningen må jag säga :-D Gillar även "sport" emblemet på skuffluckan.. Devileyes på en bmw och en ladugårdsvägg som bakspoiler? dessutom ett väldigt förmånligt pris för en 94ans 325 cab! Först till kvarn! Länk |
|
|
Är bara tvungen att länka en till annons.. visste inte att dom gjorde M3 E36 ändå till 2003. Och dumpventil, det trodde jag att man hade i turbobilar? man lär sig något nytt varje dag.. :-) Länk |
|
|
Vilket märke på däcken har egentligen Wasim? Länk ;)) ps. kom inte och jämför däcken eller fälgarna med eftermarknadsfälgar eller skitmärken vad gäller däck. |
|
|
Länk Den här killen e rolig... BMW M-POWER |
|
|
Fel länk, provar igen Länk BMW M-POWER |
|
|
Sista försöket innan jag kastar ut datorn... Har får SBS virus :) Länk BMW M-POWER |
|
|
Inte mkt som är rätt hos denna handlare Länk BMW M-POWER |
|
| Vad är fel med Golfannonsen? | |
|
Förutom alla stav fel så blir man fundersam om firman heter Atles eller Atlas? BMW M-POWER |
|
| 3 stavfel. Inte så farligt. Inte topp 10 roliga annonser iaf. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.