|
Sida 182 av 253
|
|
|---|---|
| asg :) | |
|
Länk Inget märkligt med denna. Gäller att läsa de orden med stor bokstav. Som ett slags gömt budskap! :) /Bellamy |
|
|
Fan vad sjukt det är typ ett mind Fu**** "JAG VILL KÖPA DENNA INNAN NÅGON ANNAN HINNER" =) //D |
|
| Är det nån som smugit in Tranströmer i Googles översättningstjänst??? | |
|
Länk bilhandlare som säljer bil med trasiga lampor och andra konstiga(?) saker som lyser i instrumentpanelen... |
|
| Slitagevarnare t beläggen. | |
|
Länk Undrar om bilfirman gillar reklamen? Tror säljaren att bilen blir mer lättsåld med den reklamen? Fast bilen är ju bäst så reklam borde inte behövas.... |
|
|
Bilfirman i bakgrunden kan knappast vara särskilt glada över den där annonsen nej....såvitt jag vet har denna bilfirma ganska bra rykte Aluminium folie för däckar.....ehh.....ja just det ja!!....och så finns det minsann center lås också!! Mvh Ferenc |
|
|
Dom har glömt att skriva att den har aktiv styrning, men det kanske är medvetet...;)) Länk! |
|
|
hahah hästen som säljs eller bilen ? hmmm man kanske får hästen på köpet vid en snabb affär. Länk BMW = BRING ME WOMEN |
|
|
Säljes pga miljonvinst (det var det enda i hela annonsen som inte var sant). :) Rolig annons men skulle aldrig ringa på den med tanke på inledningen! Alpina B8 Länk |
|
| haha han kan ju inte ha bråttom med att den ska bort ;-) | |
|
Länk måste ha snöat inatt =) lättsåld =) |
|
|
Undrar om fotomodellen på bilden ingår.. Länk |
|
|
Länk Verkar som om Jon var full när han skulle upprätta denna annons.... BMW M-POWER |
|
|
Hmmm..... Länk |
|
| ja jäklar..... skumt | |
| Ja det kan man lugnt säga att det är skumt | |
| Anders-72: Två bilar, men bara 1 försäkring, 1 skatt, 1 besiktning,..... | |
| Tänkte mig också nåt sånt scenario. Kanske han skulle göra det lätt för sig, när han skulle bygga om den fräschare till diesel också. Plockar man över de nyare strålkastarna så behöver nog inte SBP misstänka något. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.