|
Sida 18 av 253
|
|
|---|---|
|
"Framspoilern behöver lite spackel"...........?? Den behöver en slutförvaringsplats, helst många meter under markytan. Om den brinner kan det duga med ett par liter bensin och en tändsticka.. |
|
|
Länk Vad säger man haha Ngn som har tråkigt??? BMW M-POWER |
|
|
329 toruing... =) Länk |
|
|
Med dom hjulvinklarna bak, utan ett ord om camber kit, skulle jag nog skriva GDS med stora bokstäver..... Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Sugen på billiga vinterdäck? Länk Det behövs en bättre vinterdäckslag... |
|
|
10p till Nitrious för säsongens roligaste annons: Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Wow kolla här, vem har inte drömt om en bil som man kan sjunga i? "Sveriges snyggaste o billigaste z3, använd av en sångare"! Länk |
|
|
Är det inte lite dålig akustik i en Z3... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Den är trots allt "Väll skött"... | |
|
Länk Længst ner i annonsen står det: provkörning sker endast med seriösa, jag vet redan hur bilen går behöver inte någon annan som kör den åt mig Provkøring gøres så att han som æger bilen idag ska veta hur den går? LOL :P // M.V.H. Daniel |
|
|
Står æven: ¤Ny bes inget att oroa sig för skulle kunna gå genom även med den väldigt diskret monterad Har killen nybes bilen utan kompressorn i men hævdar att det skulle gå att besiktiga den med kompressorn i, vilken ær diskret monterad? Varfør gjorde han inte det då? :) // M.V.H. Daniel |
|
|
BMW 330 made in italia? Länk! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Länk Perfect! Inte minst med tanke på priset.... |
|
|
Länk 5-matic?? Jag som trodde att 4-matic betydde fyrhjulsdrivning. Kanske har denna drivning på reservhjulet oxå... |
|
FredricF |
Hm, 4 växlar -> 4-matic, 5 växlar -> 5-matic, hur logiskt som helst. Nu undrar jag bara, är den 4-hjulsdriven? Priset nedpressat 4 lakan som skall räcka till sommarhjul och stereo. Grabben måste vara en storprutare. Frasen "näst intill rostfri" är också intressant. Undrar vad det kan betyda? /Fredric |
|
4-matic på Mercaspråk är 4-hjulsdrift och automat, men säljaren har nog tolkat det på samma sätt som du Fredric så det är nog vanlig bakhjulsdrift på den bilen. Alla vill ha sin egen benämning på 4wd. Audi har Quattro, VW 4-motion och syncro. |
|
|
man har ju sett flera leksaksvarianter, där även reservhjulet snurrar, det kanske är nästa stora grej efter fyrhjulsdrift... Begreppet "näst intill rostfri" låter en smula godtyckligt, ungefär som att "Jo, men jag har nästan blivit av med min syfilis"..... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Snygg va=)) Länk |
|
| Har inte hittat det roliga BMW64. Berätta! | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.