|
Sida 177 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk Nån som blir köpsugen=) |
|
|
Kornströhm: Vad är det som är så himlans roligt med en annonsen? |
|
|
Bilden såklart, man måste vara utvecklingsstörd om man lägger ut en sådan bild. Som att Klädbutiken skulle ha smutsiga kläder i butikerna, hur sugen blir man då. |
|
|
Tack för en skön liknelse Captainoats=) Jag tyckte inte att annonsen behövde något förtydligande men det hade jag tydligen fel i... |
|
Jesper von Wowern |
Kan vara en bild som går hem hos vissa... jag minns när min (bilointresserade) far kom hem från bilhandlaren med en begagnad Volvo på 80-talet; "Den stod där i en hörna och såg så skitig och övergiven ut, så jag köpte den." /Jesper von Wowern |
|
Här ingår 16 st vinterdäck och 17 sommardäck... Då har man så det räcker! Burn on... Länk |
|
| Jobbigt att det ligger sprutor i vindrutan på compin... | |
|
glömde länken... Länk |
|
|
Haha, knarkar compin var skön. Den här då! Konsten i att inte ha komma tecken på sitt tangentbord. Länk |
|
|
En bil för den händige! Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Man får verkligen vara händig för att reparera den. |
|
|
Knappt inkörd, äkta mil!! Länk MVH Robert |
|
|
Extrautrustad för 430.000!!! Och då saknas ändå m-paket och komfortstolar bland annat. Dom är fantastiska dom där nyimporterade bilarna! Och nästan alltid har de gått precis under 10.000 mil...;) Länk |
|
|
Lloydan - å de har ju verkligen ansträngt sig att efter automattvätten stanna bilen på ett ställe där man verkligen få fina bilder så att suget efter en ny bil blir större... ---- BMW CS #6212 |
|
|
DTC (Downhill Traction Controll)...?! Länk |
|
|
100% felfri? ser genast ett fel på belysningen fram.. sen tycks han ha bytt ut motorn mot en V6a också till råga på allt.. :-) Länk |
|
| "belysningsfelet" syns på sista bilden | |
| Goeras var är M-sportpaketet på bilen? | |
| thom525: Jag är mer orolig över vart den raka sexan tagit vägen...;))) | |
|
Lloyden inget att oroa sig över Det finns många med V6 förmodligen är det tuggummi i mattorna eller ngt Men många har det problemet iaf på Blocket. ;-))) Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.