|
Sida 175 av 253
|
|
|---|---|
|
Rosstig men bra mercedes 2000 Länk |
|
|
En väldigt speciell Alpina!! Länk -Stolar med minnen i specialläder! -Faselift -Spesial ratt som kastar! "Med reservation för felskrivning" Haha...jo... |
|
| Ser/hör den Alpinan lite då och då, riktigt härligt hårt ljud! | |
|
Onykter servicebok och ny lack har den också!!! |
|
|
Svårt för frun att ta beslut ? Länk |
|
|
Det var ju sjukt många lustigheter i Alpina-annonsen, så jag fyller på listan lite. Först "En betydligt trevligare bil än M5, Bättre komfort och bränsleekonomi, V8 med kompressor - 530 hk", sedan "Byte mot Bmw m5 m6, m3...". Rails (var då?) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
rails var kull.. Rails på en sedan! F*ck yeah! Tv Annonsen var ju störtskön! //Anders |
|
| Såg du att det var Alex Schulman som annonserade TV:n ? | |
|
Länk Namnet stämmer väl in på annonsen :) BMW M-POWER |
|
|
Om man skall sno bilder från någon annans annons är det väl bra att sno en bild som visar samma modell i alla fall...;) Länk |
|
|
Nu har jag iofs bara haft en e39 M5 Men den hade i nte speciella däck för att backa med skall man ha det till E60?? Ha deT |
|
|
Nu har jag iofs bara haft en e39 M5 Men den hade i nte speciella däck för att backa med skall man ha det till E60?? Ha deT |
|
|
Bild 2 får en att undra vad vi delar den här planeten med för puckon.. Länk Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Haha...finns inget mer pinsamt än när man försöker sig på att framstå som skolad! | |
|
Länk Åh fan, en riktigt unik bil. Trodde BMW var tyskt jag. |
|
|
? MVH Robert |
|
| Dom glömde köra rättstavningsprogrammet. Bra prutläge! | |
|
Motorseglare med flygmotor, eventuellt byte mot en dvärgtorped. Länk MVH Robert |
|
| Kan ingen förklara för mig som inte begriper nåt om båtar, vad det är som är så roligt med båtannonsen 5-6 inlägg bakåt? Den där plastbåten alltså. | |
| Peter 55: stavningen på namnet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.