|
Sida 174 av 253
|
|
|---|---|
| Ja, då är den ju reggad med den effekten... Coolt men osant :) | |
|
Denna är inte rolig, visste inte var jag skulle länka den, men bilen är oerhört skönt beskriven, man blir fett köpsugen =) ett riktigt kassaskåp :D Länk |
|
|
Otroliga motorer i de där Renaultbilarna.. :-) Skämt å sido men detta är den andra Renault Snepicken jag ser reggad med 248 hk så det verkar som det är något som blivit galet när dessa bilar registrerats... |
|
|
@margj811: Karossen är helgalvad, skärmar dörrar och huv är i aluminium och stötfångarna i plast. Kolfiber fanns däremot inte i den delen av bilvärlden -88... Fin bil ändå =) If it works, don't fix it. |
|
|
Men vad är grejen med Renaulterna!? Ännu en med smått optimistisk effekt.. Länk |
|
|
Schysst M-paket... Länk |
|
|
Samma firma somi Impnaz länk har denna. Kommer du hem med den här för under 40.000:- tror grannarna att du vunnit på Lotto, Länk Är det inte billigt? Vad är haken? |
|
| Tycker att 320i Touring från Bilsalongen såg ut att vara mycket rimligt prissatt, trots att det något tveksamma M-paketet, men bilen ser fräsch ut på bild iaf:) | |
|
@kane de gamla Jaggorna går för struntpengar, finns mycket på blocket i samma prisklass... |
|
| Jag undrar vad Bilsalongen menar med supercharged när det gäller XJ6:an. | |
| GE: Regnumret kanske...;))) | |
| Haha, jag tänkte också på regnumret men så illa får man väl hoppas att det inte är. =) Troligen har väl klåparna på Bilsalongen ingen aning om vad det är för bil och kollat nån annans annonstext och då råkat kolla på en XJ-R. | |
|
Känner att det suger till i Jaguartarmen :-) En rätt kul annons, handlar inte om bilar men om en ny stark exportprodukt som vissa tar till nya nivåer. Länk MVH Robert |
|
| Titta, en äkta E38 Länk | |
| Det är ju Nillenalles bil, Länk | |
|
SKOJ ANNONS för en e36 318is Länk Eh.. Bredadade? Länk //Anders |
|
|
Darrig kille... Länk BMW M-POWER |
|
| Eller onykter | |
| Årets klipp Länk | |
|
Henkez Den ser faktiskt mycket välvårdad och omskött ut.. Kan inte se något sopntatnt skitskoj i annonsen, förutom kanske att det sitter ett sportsystem på en "äldre dams" bil. Kanske är det Mamma/Pappa som stått på bilen för sin 18-åring? Skulle lätt tittat på den om jag var "in the market" för en billig gti bruksbil. //Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.