|
Sida 171 av 253
|
|
|---|---|
|
Har ni 315' över kan ni köpa detta hiskerliga plastaskit: Länk "Kjolpaket som kanske är det enda i landet" - Vi får hoppas det i alla fall!! |
|
Verdi |
The Batmobile är alltså en CLS 500? |
|
Verdi: Ja, eller en SL! Men en merca är (var) det iaf...;) Länk |
|
| Vilken snöplog CLS -05:an hade, funkar säkert bra på vintern! | |
|
CLS-fronten påminner mycket om en nyare Audi... _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
´Den CLS´n har jag faktiskt åkt i! En kille som köpte den på import från Saudi. Bilen är ombyggd med en äkta SLR nos/huv/front. Maken till blickfångare får man leta efter, men otroligt överpris för det är en standard sl500 under plasten. //Anders |
|
| "Bilen har en speciell som tjejer gillar" Jo jo.. Länk | |
| Så här ser en SLR front ut.. Länk | |
|
Janne.L: Ja så där ser en SLR ut (inte bara fronten:)). Den i annonsen är ju ett himlans hemmabygge med SLR front/nos, SL-92 mellandel+hardtop, Lamborgini dörrar och nyare SL bakdel. Herregud vilket överpris. |
|
| crli9194: Det är en viss skillnad mellan SLR-fronten och den på det ombyggda rymdskeppet. | |
| heltsonika: Det är inte jag som påstår att det är en äkta SLR front, det var Amullo :) | |
|
Ang "Max Utrusning" (2011-11-25 13:32) Han stavar som en kratta MEN inte en enda särskrivning. Imponerande måste jag säga...:-) Allvarligt alltså!!! |
|
|
Farliga lyktstolpar där i Kista/Vällingby... Länk |
|
|
"Bilen finns bara i två ex i hela världen" Det är två ex för mycket. KILL IT WITH FIRE!!1! /Johannes |
|
| Impnaz: Han verkar ha ett märkligt förhållande till stolpar och skyltar med tanke på skylten bakom bilen ;) | |
| Haha ja tamejf*n! Ja stolparna där är ju helt vilda :) | |
|
Varför sälja om allt är så perfekt :) Länk BMW M-POWER |
|
| Länk Servad på Solna Bilteknik (SBT)? Är det bra? | |
|
Jag letade länge efter en sån bil men hittade inga fina i Sverige så jag tog hem en från Tyskland även om den kostade mer än dom här hemma. Varför betala mer "än dom här hemma" om den ska säljas efter en månad eller vad det nu är? |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Kane: ja för Solna bilteknik och deras inkomster. "You can call me Bon" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.