|
Sida 170 av 253
|
|
|---|---|
|
Vad är ett "kylspåk"? :) Länk |
|
|
Det är en sådan påk som är bra att ha när man hittar en bil utan parkeringstillstånd på en handikapplats. ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Vad är en hälsolucka ? Länk |
|
| Det är väl en sådan man hämtar sallad och ramlösa i tror jag ;) | |
|
Fyfan, de halo-ringarna var ju de snyggaste jag sett! :kräksmiley //Anders |
|
J.Lindström |
Fullutrustad??? Jaha, vart är GPS:en, bl.a??? Länk |
|
Fullutrustad.. my ass Den har ju varken kylspåk eller hälsolucka! :) |
|
|
OK att man kan missuppfatta vissa sångtexter på engelska, men här är det någon som inte riktigt har hört rätt och säljer således slumpmässigt punkterade däck...=)))) Länk |
|
| Haha, kanske bara platt längst ner mot marken! ;) | |
|
Dom sparade säkert 5-10 minuter på att inte spola av bilen innan fotografering... Länk |
|
|
Åh nej, nej, nej...finner inga ord... Länk |
|
| Impnaz: Hahahaha ingen kan väl ge ens en fjärdedel av de begärda 400tkr för en sådan bil?! | |
| Bra pris på mercan, tror nästan jag ska slå till! | |
|
Länk Men slå till nu pöjkar...En -07:a för bövelen. |
|
| Skulle nästan ta den över mercan i förra länken haha... | |
|
M-coupé...hmm...? Länk |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Länk Ny svart inr. rails, ny ratt, röda/vita bakljus, handknackade grova utblås. Nyservad stora servicen, nya brytare, bromsar, kardanstång, bara detta kostar över 120 000:-. MÅSTE BORT,SÄLJES SÅHÄR BILLIGT PGA HASTIGT BESTÄMD UTLANDSTJÄNST- INGA BYTEN ***** SLUTA SKAMBJUDA, JAG ÄR INTE DESPERAT ***** -Inte desparat, måste bort snabbt? -Stora servicen 120000:-, bl.a. nya brytare? BRYTARE! "You can call me Bon" |
| Länk | |
|
Fulutrustad Länk |
|
|
Max "utrusning"? måste vara något fel på den om folk rusar ut när dom ser den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.