|
Sida 17 av 253
|
|
|---|---|
|
Svart och stilrent... Länk |
|
|
1800-1900 mil om året i en relativt nyimporterad diesel? Nja..... 40000 kan nog vara en riktigt rimlig gissning. |
|
|
Dieseln har nog gått dom milen som anges, med en förare som har sandpappershud, 800-papper?:)) Motorgaraget hade tidigare en 850 till salu och den var inte att leka med, i samma division... Mvh Asken |
|
|
Varför byter man inte ratt om man nu ska försöka bluffa med bilen? Vem som helst ser ju med den ratten att bilen inte gått i närheten av några 15000 mil. Puckon. //Lövet |
|
|
Ask mfl, kolla klädseln på förarstolen. Har tidigare ägare sandpappershud även på rumpan, och kör han kanske med tangakalsonger? Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
| Bättre att satsa på Merca 220S från -65 hos samma handlare. Den har bara gått 30´ :) | |
|
Anders; "Inga fläckar" - Haha!!! =) Påsdäck? Länk |
|
|
Förtroendeingivande! Länk Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
|
Tretretti: Jag var förbi den firman för några år sen, skulle kränga av en gammal hisingetraktor, snacka om en modern variant på hästhandlare. Kontoret på en parkering i ett bostadsområde... Många kompisar och bästa priser där :) /ElakaKatten |
|
|
V6:a! Coolt, undra vad det är för motor de har satt i då? Länk |
|
| Länk "garanterad bästa ex i sverige" Känner han till alla E39:or i Sverige ? | |
|
Automatlåda från M5????????????? Länk BMW SEN BLÖJÅLDERN signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if |
|
|
Ingen bra båt?? Länk |
|
|
Lite småsugen på en liten HT-båt med två kojplatser till att göra små utflykter med min fiskeintresserade son. Den här var lite för lång för vår insjö... Länk |
|
|
anders-72:: vadå, långa båtar går bättre i sjön vet du väl ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Jo, dom går nog lite lugnare i hård sjö :) Ang. första båten jag länkade till är numera bokstaven "t" mellan "ski" och "boat" borta ur rubriken så det kanske var en bra båt ändå.. |
|
|
"en bil med allt" Länk Till exempel har den sidostöd(!)..... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Länk | |
| Inte var den snygg precis, handmålad dessutom Länk | |
|
haha, vad gulligt med en handmålad jetta=) Länk Hade jag den bilen skulle jag med vilja bli av med den fort, helst nyss...... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.