|
Sida 168 av 253
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Undrar när vinterdäcken var tillverkade? :D BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Jag är nästan 40, men jag minns att det var ett vanligt mönster när jag var barn. Kan det varit Gislaved Frost tro? :) | |
|
Kan mycket väl vara det.. Känner igen mönstret från min "en gång i tiden" Merca -85 //Anders |
|
|
Länk ...* Bra lastutrymme, det får plats över 120 kg...KÖTTFÄRS utan problem!??? hahaha |
|
|
Hahaha, det va fan roligt :) Jädrar vilket stor familj säljaren måste ha som behöver så mkt köttfärs ;) Mvh Martin |
|
| Jäklar va gutt...Fredagsmys och Taco afton :) | |
|
Länk I sista stycket gick det nog lite väl fort o skriva....:-) |
|
|
Länk Retrostil? Modellår -94. Tillverkningsår -04.. Krockskadad i mycket bra skick. |
|
| hi-hi Länk | |
| Haha, Volvon hade många fina fördelar och två små obetydliga nackdelar. | |
|
"3. Jag påstar att det är mycket säkrare att köra en högerstyrd bil i Sverige om du är en duktig förare än att köra vänsterstyrt." WTF!!!!???? Förutom att det är alla tidningsbuds drömbil, då! Secken mupp... /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Haha... om han verkligen tror på det han skriver är det ju tragiskt, men annars är det ju en helfestlig annons. Skulle tänka mig cabbleveranser av tidningen här nere på Näset... :o) ---- BMW CS #6212 |
|
| Det är ju även perfekt med högerstyrning, när man ska gå ut lite grann o kolla om det är grönt att köra om höskrindan... ;) | |
| Behöver man inte bära? Länk | |
|
Jag har alltid önskat mig "Bubbfria" däck. Bubbarna är så störiga. |
|
|
Otät taklucka? Jasså det säger du.... Länk |
|
| :-D Länk | |
|
Den va dyr? Länk |
|
|
Länk Hur vet han att den går mycket bra???... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.