|
Sida 166 av 253
|
|
|---|---|
|
"Motoren fungerar perfekt och startas alltid" :) |
|
|
Undrar vilken Av dom som är likadan som hans...? Länk |
|
|
Länk Han borde kanske sälja käringen istället. :) |
|
| Här har vi en som har koll på vad bilen gått :) Länk undra hur gamla bilderna då? =) | |
| Länk | |
|
Ring comviq 1kr min Länk |
|
|
Länk Bilen är tyskregistrerad och finns även där nere, hämtas till sverige vid överenskommelse. Bilen är i toppskick och är utan tvekan en av sveriges snyggaste BMW M3 :-)) bilen finns i tyskland, tyskregad men är ändå en av sveriges snyggaste.... /Anders |
|
|
Det står även mattsvart trots att den är sidensvart. En matt bil blänker inte alls. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Länk | |
|
Länk M3 .. Touring? _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Skulle skämmas lite med den nummerplåten på en 525:a... Länk |
|
| Det kanske är det ägaren gör. Han får ju ta med sig skylten till nästa bil! :) | |
|
Länk Firelli, går dom bra i vatten tro? |
|
|
Länk "Garanterat en av finaste M3:or" Eh, ok..? Spygrönt och vitt, hör inte den kombon till en annan tråd, nämligen Länk ? _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
e34brilliant - blev lite sugen på Opeln faktiskt - jag menar "airbag förare" ingår. Frågan bara om man måste ta på sig den själv innan avfärd? ---- BMW CS #6212 |
|
|
Länk Inga bilder, inget pris. Låter som ett kap, tror jag slår till direkt! |
|
|
Länk Gått lite fort?! :) |
|
Jesper von Wowern |
Skulle kanske stått "Dubbförberedda" :) /Jesper von Wowern |
|
100 tkr högre pris än normalt för att en föredetting i fotboll och en avbytare ägt bilen Länk /Anders |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Glöm inte att dom har "fått äran" att sälja bilen åt Emir, något "starstruck" säljare. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.