|
Sida 161 av 253
|
|
|---|---|
| haha ska man gissa vilken motor det är också för man blir så förblindad av stylingen kanske det inte spelar någon roll, och eftersom han blivit av med kk betyder det nog att den är snabb..... | |
| Lätt att se regnr på filmen: HLK421 Var tydligen en 316 :D | |
| Haha, vem skulle vilja sno nåt från den eller ens sno den överhuvudtaget? :) | |
|
VARFÖR!..köper man en sådan front?! Jag fattar det inte!! Fingerspitzgefühl. |
|
|
Länk Observera: *Bmw M5 optimering vilket motsvarar 350-400hk plus lägre soppa förbrukning Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
Horkanot! :) Länk Alpina B8 Länk |
|
|
Vill man köpa mindre bensinsnåla motorer? ;) Länk! |
|
|
"För att den är smackfullt stylad och man tröttnar aldrig på att köra den." Jag hade aldrig tordats köra den? :) Det finns verkligen folk och sen finns det folk - hur kan man göra något så groteskt utav en bil? |
|
|
"Smackfullt stylad" Är det glipan mellan huven och fronten han menar? Den är inte att leka med, där försvinner säkert en och annan hare utan spår. F.ö. är det ju sån där styling Japanerna gillar tror jag. Fast i det här fallet så passar ju inte ens det förskräckliga bodykittet på bilen i fråga. Är det avsett för någon annan bilmodell? Jag undrar också varför han inte vill visa bakänden på bilen? Ser den ännu värre ut möjligen? I vilket fall ser det för djävligt ut, och jag vet precis varför han försöker sälja bilen. |
|
|
Sätter min julbonus på att han har minst ett snevinklat avkapat stuprör och en minst lika attraktiv diffusor som frontspoilern. Såg något liknande på en E46 330 coupe med Clubsportpaket och i övrigt bra skick. Dock kunde man missta den för en Toyota Supra :) Så går det när bilarna åker för långt norrut i landet! |
|
| Nä nä tro inte att blasthyvelsbeståndet ökar med breddgraden inte! :o | |
| Blir lika hänförd varje gång jag inser att man inte kan redigera sina inlägg :O Plasthyvel skulle det stå iaf | |
|
Något jag undrar över annonser är varför man skriver. "Talar endast svenska" Vem är det riktat till? Om det är någon som inte talar svenska som ringer, då förstår de ju ändå inte "talar endast svenska" budskapet i annonsen. Eller tänker man att någon kör texten i google-översättning och då får översättning på "talar endast svenska" till sitt språk. Och därmed avstår från att ringa på annonsen. Hur som helst, jag skrattar alltid åt sådan annonser. Hur tänker man om man skriver så? |
|
|
tagge Jag ser framför mig en ölfet lantis med mjukisbrallor och sverigeflagga i sovrummet. Dvs smygrasse och jobbar inom byggbranchen alt lager/industri Sådana människor vill jag ändå inte göra affärer med så skulle aldrig ringa på dessa annonser där det står något sådant budskap. |
|
|
Det där är nog något i still med tv4 gör sig inte besvär! Någon började med det och ni vet, "apan ser apan gör!" Jag skulle heller inte ringa på sån annons enbart för att det ger otrevliga vibbar! Alpina B8 Länk |
|
|
RInger ens tv4 på annonser på blocket fortfarande, det känns lite 2003? Trodde de inte fanns något värde i det längre. Skulle vara kul att hör om någon här på forumet brukar skriva "talar endast svenska" i sina annonser. Och isåfall varför? |
|
|
Tagge: Jag har aldrig skrivit den frasen i någon annons men när jag säljer nästa billiga bil så skulle jag kunna tänka mig att skriva det. Alltid när jag säljer bilar för under 30k så ringer det ett flertal personer som talar så illa svenska att jag oftast får säga jaja utan att veta vad jag svarar på, eller så säger jag som det är att jag förstår inte ett ord av vad du säger och tackar sedan för mig och lägger på. |
|
|
Lizzardo: Dessa personer, avstår de att ringa om man skriver "talar endast svenska"? Inget illa ment, jag undrar helt enkelt. |
|
|
Tagge: Förmodligen inte då de säkert inte kan läsa svenska. Men jag förstår varför folk skriver så. |
|
|
En båthandlare borde väl veta vad motorn heter... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.