|
Sida 16 av 253
|
|
|---|---|
|
Sann djurvän med gaser.. Länk |
|
|
Hoppas man inte ätit här.. Länk |
|
|
En Polo med flyt. Bara att tyta och köra.. Länk |
|
|
Havs-ris? Länk |
|
|
Efter att man vilat ögonen på en sån här annons så kastar jag mig direkt efter telefonen! ... eller inte :) Länk |
|
|
Haha, vaddå ej pilot? Pilotbågar som är så fräna... Anders; Kan bara instämma ang. "pizzarian"! =) |
|
|
det roligaste med BNW:n var ju att personen inte skrivit det en gång, inte två, utan TRE gånger! vi får väl hoppas att personen ifråga gjorde detta med vilje (varför man nu vill det), jag menar - här har man en fin bil och så vet man inte vad den heter... - Fight till the end /merzo |
|
| Tror nästan att jag lär ringa "bilen" och utge mig för att vara från "tele4" vad nu det är..... | |
| Miltalet stämmer säkert på 740:n eller kanske inte. | |
|
Däcksparkare har jag hört talas om men felgsparkare? Är det en som inte räcker ända ner till marken kanske... Pannsar guld, vad är det? Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Den här var skön! Länk Hon glömde lägga ut bild på gubben om han nu skall ingå i köpet :-) |
|
|
Ett intressant foto, bilen ser torr ut så kanske är det ac kondens och tillhör däcket bilen? Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Det är ju naturligtvis vinterhjulet som ligger bakom Mercan...... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
hahaha denna är för go! kolla finishen - extraljusen, övre delen av vindrutan "Har varit utställd på Junkyard car show och vunnit." Länk - fight till the end. /merzo |
|
|
Sleeper med plats för sleepers. Länk Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Inga fläckar? Länk |
|
|
Lastbil med väldigt svag motor. Bara 4 hästar !! Länk |
|
| Nån som är sugen Länk Inte jag iallafall. | |
|
Tycker ratten i denna bil ser lite sliskig ut: Länk eller är det jag som har dålig skärm... |
|
|
Urk. Den där såg ju riktigt ostig ut invändigt. Inte en meter under 40 000 mil? Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.