|
Sida 158 av 253
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Snacka om klipp! Från 39k till 3700! Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Länk Snyggt M-paket ? :P |
|
|
"alla som ser bilen tror att det är en M3" Skulle rekommendera dem som ger dem kommenterarna att besöka en optiker :) BMW M-POWER |
|
|
Ingen bil men nån som kan lite datorer kommer nog att ifrågasätta visa siffror ;) Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Wow, Grabber, vilket kraftpaket till dator :-D Krockkudde till den väl tilltagna hårddisken på 60 Gb är ju också fint... seriöst, den där datorn måste väl vara en 3-4 år på nacken, minst? |
|
|
Försöker de få folk att ringa 07XX nummer eller... Länk |
|
|
Tänkte kanske fel nu, det är i Finland som telesex nr. börjar på 0700 det där kan ju nog kanske vara ett vanligt mobilnr. men något lurt är det ju ändå med denna annons... |
|
| Lite suspekt där Finnubbe, men hålla koll på telesex nr sådär ;) | |
| Detta var bland det värre man sett Länk | |
|
Herregud, jag skulle inte ens ta emot den om jag så FICK 50000:- Och vad betyder "Privatdisain ,, Mansor`s ,,"? Kanske skörbjugg och synfel??? ;-) |
|
|
Jag hänger inte med här... Nån som gör det? Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Grabber: Det måste vara hopplöst för personal i mcdonalds drive through att ta en beställning från den människan. Synnerligen osammanhängande och luddigt. |
|
|
Mansor´s... Jag undrar vad det betyder. |
|
|
Det är väl Mansour (Mansor's) som designat och limmat på plasten? 'Privatdisain' måste ju vara 'disdain' felstavat? [ung. "överge"]... Det han vill få fram är då ung: "Det är med stor sorg och saknad jag måste överge min privatpersonsägda klenod. Bilen har fullt Mansourpaket från basaren samt är folierad med Beijer underlagspapp av bästa YSAM-kvalitet (bara det värt 800:-!). Fronten kan även med fördel användas som snöslunga på vintern, fast den har aldrig körts på vintern så funktionen är inte 100% utprovad. Inredningen är handsydd i äkta galon och terylén, vilket borgar för god friktion när alla 125 hästarna i 3-litersfyran släpps lösa (ej buskörd). Ring... Pris..." |
|
|
säljande rubrik: Länk /Anders |
|
|
Ännu ett m-paket... Länk If it works, don't fix it. |
|
|
blickfångare ?! :) Länk Alpina B8 Länk |
|
| S&S: ja det va just ett fint "M3 kjoll paket" :-) | |
|
ny model Länk /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.