|
Sida 156 av 253
|
|
|---|---|
|
Ngt som jag börjar bli lite smått irriterad på är, annonser där det står talar "endast svenska". Vad annars skall man tala? Talar man ett annat språk än svenska är det väl då man skall ge det till känna i annonsen. Verkar som om folk tänker inte efter när dem lägger in en annons...var o varannan annonsör verkar kopiera texter som "talar endast svenska, tv4 göra sig icke besvär mm. (Irriterande I-lands problem) :) BMW M-POWER |
|
|
Överväxel på mer än en växel ? Länk |
|
| Gino; Jag kan väl förstå varför skriver så kanske. När jag hade min bil ute så fick jag 3-4 samtal där det var utlänningar som pratade totalt obegripligt, trots att jag påpekade att jag inte förstod så fortsatte de prata på. Vad ska man göra liksom? | |
|
TV4 har inte ringt på Blocket annonser sedan de blev förbjudna i marknadsdomstolen att göra det - den 18e augusti 2006! Så det är helt klart så att annonsörer inte tänker ordentligt ibland. ------- //Lövet |
|
|
Länk Lär vara svårt att hitta en Amazon-84:a ;) |
|
|
C.Ek: Haha ja så är det ibland, vet inte vad man skall göra riktigt vid sådana tillfällen men tror du att dem slutar ringa om man markerar att man bara pratar svenska? :) Var glad att inte Leifi ringde mitt i natten ;) andreas_lofgren: Killen med koll ;) Detta betyder att folk ligger efter med 5 år :) BMW M-POWER |
|
| Alex84: Jag hade en Volvo med överväxel på alla växlar. Den saknade givare i växellådan som känner av att fyrans växel är i. Det var lite som att köra split-låda. I motlut kunde man köra 2 - 3 - 3.5 - 4 - 4.5 Backa gick däremot inte p.g.a. frihjulsnav i overdriven. | |
|
Anders-72 Samma här! Gammal Volvo 245 med overdriveknapp som var "fel"kopplad vilket gav overdrive möjlighet på varje växel utom backen. Var väll egentligen inte så j*vla nödvändigt, men ganska skoj. //Anders |
|
| Gino; nej det är klart. Pratar de inte svenska så lär de ju ändå inte kunna läsa det om man skriver så i annonsen, haha. | |
| Privatpersoner är väl inga försäljare, men börjar man redan i annonsen att selektera köparnas språk, däcksparkande, provkörningsförtroende m.m. så lär skaran spekulanter krympa. | |
| Någon som vet vrf TV4 ringde på blocket annonser? | |
| Tror dom försökte sälja på folk att även anonsera bilen på text-tv. | |
|
Länk Tror att en kurs i rättstavning skulle passa ;) |
|
|
Länk Carolina är rätt grym på bilar verkar det som :) BMW M-POWER |
|
| Nån mer än jag som tycker det är grymt irriterande när de lägger ut en massa bilder och sen i annonsen står det "Fälgarna på bilderna ingår ej"!. Ta nya bilder, det kan ju göra rätt stor skillnad för utseendet. | |
|
stooges: det är väl en norrman som säljer 740'n så det är väl mer att stora delar av texten är på norska än att det är "felstavat". ___ //Ulf |
|
|
Ta en titt på bild 3 ;D Länk |
|
|
Nu säljer Audi BMW!!! Länk Alpina B8 Länk |
|
| Z4-pirayaN; dekaltrimning ger minst 25 extra hk! | |
| Abbe; jag gillar verkligen den snyggt installerade lösningen med skärmarna bak! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.