|
Sida 155 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk Flummare? BMW M-POWER |
|
| Kära jöstanes. Volvo med discobelysning för 55k, en tapper säljare. Tapper! | |
| C.Ek Det är i alla fall lättare att ge bort hiv än en Ford, Citroën eller liknande ;) | |
|
"Inte IDE att ni ringer mig för jag svarar inte det " !!!! Varför lägga ut sitt nr och annonsera bilen överhuvudtaget?!! Alpina B8 Länk |
|
|
Han måste ha vart hög den killen när han lade in annonsen. BMW M-POWER |
|
|
Denna var rätt kul, för att den är seriös. Länk |
|
|
>99% nedsatt pris! Respekt! ;-) Bara att handla och sen ringa till Spoilersport för reportage. |
|
|
Länk Både pris och hästkrafter har sjunkit på senare tid. Men antalet dörrar har fördubblas! |
|
|
Länk Mercedes-silver är tydligen lite mörkare än andra silverfärgade bilar. :) |
|
|
Den här har varit ute i flera vändor nu, kan den verkligen vara seriös??? Länk |
|
| Han med Volvo 240, måste vara utvecklingsstörd! | |
|
Ngn som är sugen på en bil med massa grejer (?) varsågod: Länk BMW M-POWER |
|
|
Samma "unika" Volvo. Dock ett helt annat pris, annan årsmodell, annan ort, annan körsträcka. Nu plötsligt "norrlandskörd" mot tidigare uppgift om att den stått i garage "jämt". Vilken pajas! Länk |
|
| För övrigt så tycker jag ordet "unik" missbrukas ganska kraftigt. Ska vi hårddra det så är väl egentligen varje bil unik. Tror de jag blir mer sugen för att det står "unik" i rubriken för att sedan finna att den ändå ser ganska vanlig ut? | |
|
Faktiskt rätt underhållande att bara söka på "unik" under bilar på Blocket. Lite allt möjligt dök upp, bl.a. den här som "ruvar på en kul överraskning under huven"... (157 hk) Länk |
|
|
Länk Man skulle haft kvar sina gamla mopeder :) |
|
|
Länk Känns ju tryggt att köpa den bilen. Skulle nog undvika att köra runt i Gbg i så fall. :) |
|
|
Haha, "Framrutan behöver dock bytas pga ett skotthål" Ja, jisses! ---- BMW CS #6212 |
|
|
Länk Känns ju skönt att han vädrat klart. (Läs slutet på annonsen) :) |
|
|
Tur man kör själv och inte har några anställda som försöker sälja bort ens ägodelar... Länk /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.