|
Sida 154 av 253
|
|
|---|---|
|
Får väl bidraga med en med: Länk Troligtvis ingen bmw ägare som uppskattar sista bilden,sedan bör man var xpert på MB för att veta vad för utr den har |
|
|
Skulle vara roligt att höra vart han har bytt det han nämner i sista raden :) Länk BMW M-POWER |
|
| Fullförsäkrad är ett mycket starkt försäljningsargument! =) | |
|
Haha.."fullförsäkrad.."..."kamrem"..hihi aj min mage! Den här kvalar in topp 10! X-) |
|
|
Länk Får väl hoppas de är en skämtannons :) |
|
|
Spana in den pimpade växelspaken! :) Länk |
|
| Ahh! En äkta "Kleebermann longshift"! Man ser inte de ofta nu för tiden sedan amazonen togs av linan... | |
|
Skönt att han inte ens nämner den skumma växelspaken i annonsen.... Dvärgarmar ? |
|
|
Länk Vad hände med motorns volym här då? |
|
| Och vad föreställer tredje bilden??? | |
|
För den hungrige med dragkrok :-))) Länk /Anders |
|
|
Med känsla. Vilken festival släde haha. Länk Denna då. Allt är ju relativt men stämmer rubriken? |
|
| Länk Undrar var den silvriga bilen till höger är någonstans. | |
|
En kamin med karaktär och dessutom låter den drogade vara ifred.... Länk |
|
|
Länk Jag undrar egentligen vad blackedition innebär för den här personen. Att bilen är...svart? För vad jag kan se är det fortfarande krom runt grillen, kromade backspeglar, ser ut att vara kromat runt fönstrena och vanliga aluminiumfälgar. :) |
|
|
Länk Är han seriös? |
|
|
C.Douglas: Han fyller ju 40, det är nog sant... Men troligtvis är det inte han själv som satt ut annonsen. |
|
|
Länk "Men ej ford, citroen, hiv eller något annat som är svårt att bli av med." |
|
|
Blandning mellan Michelin och LingLong? Passar i alla fall på bilar! Länk |
|
|
Länk Ser ut som Google translate haft en dålig dag....eller så är speglarna på denna bil något extra, individual utr kanske:) "speglar makt, speglar kraft w / värme" --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.