|
Sida 152 av 253
|
|
|---|---|
|
GINO: han är ingen säljare precis..eller så är han oerhört bitter på folk som prutar! |
|
|
Länk Om bensin blir för dyr. |
|
|
Tommyv6: Då tycker jag att han skall lämna in bilen på en firma och slippa alla prutare för där prutas det knappast. Man får acceptera vad gröna bibeln har att erbjuda :) BMW M-POWER |
|
|
Tänt var det här: Länk /WGG |
|
|
Jädrar va lampor, behöver man någonsin så mycket ljus? Gillar slutet på annonsen: "..,även vykort går bra (glöm inte porto)." |
|
| Här kan man snacka om att vara mörkrädd *haha* | |
|
Länk Känns skönt att veta att jag får betala 50 000 extra för ett ett skrynkligt arsle har suttit i bilen. :) |
|
| Det var ju en diskret extraljusarsenal på E34:an. Han kunde donera minst hälften till MF135:an bredvid. | |
| Gino - förstår killen i din länk. Jag sålde en liknande bil för något år sedan o de ringde fan dygnet runt, och alls skulle ha ett annat pris... | |
| Men samtidigt känns det lite spydigt att skriva så. Jag hade min 525:a ute i fyra månader och under de fyra månaderna ringde det två svenskar på annonsen. Sålde den till slut till en icke svensk så man får nog ta ett och annat tråk- och prutsamtal, många är ju ändå intresserade även om det är många som slösar tid. Fick ett ordentligt (av många) skambud mailat, då kunde jag inte hjälpa att svara lite spydigt. "OK! Jag ska bara gå ut och köra in bilen i ett träd så kan du få köpa den för den summan!" Lite roligt måste man få ha. :) | |
|
Haha skön kommentar C. Ek BMW M-POWER |
|
|
corzair: Jag hävdar alltid att säljer man ngt på nätet och anger sitt nr får man med en o annan nivåsänkt människa som hör av sig :) BMW M-POWER |
|
|
Länk Var den killen med på matte lektionen 6000+4500=11000 ? |
|
|
För 11000 spänn fick man två minneskort med också. Dom var det inget pris på. |
|
|
Man får köpa dom var och en för sig så spar man en 5-hundring mot paketpriset ;) |
|
|
Stylad???? Chipad är den med! ;) Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Har alltid önskat mig 8 långa neon ljus..................................................NOT. ;) | |
|
Länk Missnöjd ägare? se rubriken på annonsen :) BMW M-POWER |
|
| Jooo..men läser man annonsen så är han juh trots allt väldigt nöjd me denna SKITBRA bil =) ...lite vilseledande men de e väl tanken för att man ska få upp ögonen :) | |
| Lågt odds att det satt M3-speglar på den. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.