|
Sida 151 av 253
|
|
|---|---|
|
Hur många här tror att denna har gått endast 22' mil på 4 år som taxi? Det kan väl inte vara någon som tror det och går och köper skiten... Länk |
|
|
9 volt uttag i bagaget ??? Länk |
|
| 9volts i bagaget är ju super om man vill ha en brandvarnare tex ;) | |
| Angående utrustningskod på flygande mattorna i 730n så finns dom på biltema tror jag..hehe | |
|
523 -99 E30 med VAG-växellåda? Och för 33 tkr?! Länk _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Länk /Anders |
|
|
Länk Nickname och dold skylt !!!! Måste vara för stöldrisken eller? ;) |
|
|
Gillade annonsen tills jag såg filmen... hur tänkte man där? Länk |
|
| PEMA: Jo..ganska oseriös körning..då undrar man hur säljaren har behandlat bilen! | |
|
Kanske inte så kul..men man behöver kanske inte vara Sherlock Holmes för att lista ut att det skett för att förstå att om inredningen är så sliten, kanske bilen har gått liiite längre än 15 000mil? Med tanke på BMWs kvalitè... Hade t.e.x. en E38 750 som hade gått 37 000 och det syntes knappt! |
|
|
Länken till bilen jag nämnde: Länk |
|
| Dom redovisar svagheterna öppet iallafall. Sedan så slits inredningen betydligt hårdare i en cabriolet om den står öppen i solen jämfört med en vanlig täckt bil. Jag vet efter att ha bytt svarta golvmattor som var solblekta till lejonbrunt på en i övrigt mycket välskött bil. Dock på engelsk bil och inte BMW. | |
|
Länk Nyss bytt koppling på en M5 automat med dragkrok? Notera hjulen med punktering och något .. "annorlunda" färg på fälgarna. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Hudfärgade fälgar... Ja om man heter Shrek då.. | |
|
esadh: M5 har inte en vanlig automat utan en SMG-låda och det är i grunden en manuell låda med koppling så att den har blivit bytt på en M5 som rullat 11' mil är nog ganska normalt. ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Då är det ju ingen automat, eftersom en automatlåda växlar utan att man behöver trampa ur manuellt. ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
esadh: ??? Det var du och inte jag som skrev att det var en automat... Det är en manuell låda med "automatisk" koppling. Den går även att köra i ett automatläge. Oavetsett om du växlar själv eller låter bilen bestämma när det ska växlas så trampar du aldrig ur manuellt. Finns ingen pedal... När man ska annonsera en M5 och välja manuell eller automat så kan det ju vara svårt att välja och du hittar M5:or under båda kategorierna dock anger de flesta den som automat. Hur som helst så har den en koppling och den slits i regel snabbare än på normalbilen... ___ //Ulf |
|
|
Länk Börjar bra men blir aggressivare o aggressivare mot slutet av annonsen :) BMW M-POWER |
|
|
Programmer: Ja, för att han skrev automat i annonsen. Och jag tror minsann att det är okunskap från min sida som utgjorde det roligaste skämtet... Jag har varken hört talas om en automatlåda som har koppling eller koppling som är automatisk tidigare. :-S Gubbvarning? _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Mats: ok..det köper jag, om det är det som dom syftar på..alltså blekt inredning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.