|
Sida 15 av 253
|
|
|---|---|
|
Då kan herr Ahlberg behålla sin prinsessa. =)) Kanske går det att pruta på prov-priset, t.ex 1500:-/blandad körning!?! Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Detta är en riktg räser BMW M3 Extreme Edition -08 Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Ahlberg är nog väldigt trött på skitsnackare :-) Fin bil, bra pris. | |
|
Grabber.. Den där 530in kan jag säga att det inte är någon rosmarie som säljer. Såg när han fotade den på Q8 hägersten. Och jag tvekar på att han hette kenneth. Men fin var den iaf ´när jag såg den. |
|
|
Här är det serverat !! Länk |
|
FredricF |
Det står väl var och en fritt att ta betalt för provkörningen men frågan är hur lätt det blir att sälja bilen. Om jag skulle köpa en bil för en halv mille skulle jag troligen inte gilla att bli förolämpad på det där sättet och ta mina pengar nån annanstans. (fast det är klart, lägger man en 500 papp på en bil har kanske hissen ändå slutat gå hela vägen opp...) Eller är det en ny form av underhållning, ett Gröna Lund för folk med för mycket pengar? Blir inkomster från "presumtivakundprovkörningar" beskattningsbara? /Fredric |
|
Det kanske ingår champange, jordgubbar och baksätesmys i provkörningen=) "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| För dem 2000 kr skulle jag iaf begära full tank. Undrar hur han kom fram till 2000 kr överhuvudtaget. Med take på vart han bor lär det knappast komma 30 pers för att provköra bara för sakens skull om det är det han är orolig för. | |
|
Sen är det ju så att man kan ju ksjälv välja omnågon skall få provköra eller inte. Man undrar ju om han verkliigen vill sälja bilfan. /Ian |
|
| Vad är röst freet, och tåk loka ?? Länk | |
|
100% Röst Freet dessutom, inte dåligt minsann. Inte helt otippat att bmw satt ut annonsen... Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
När jag ser fronten på den 528an vänder det sig obehagligt i magen=/ "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Du milde, det finns dom som faktiskt köper den där "böse blick" satsen istället för att köpa en Mitsubishi Galant.. En lodrät remsa eltejp mellan S och C på reg. plåten vore på sin plats.. |
|
|
Länk 1 deciliter i stadstrafik! BMW var före sin tid med miljöbilar... I övrigt en kandidat till forumgalleriet? :D |
|
| Ska man skratta eller gråta? Måste kostat en halv förmögenhet att förstöra den 325:an. | |
|
Ang. 325:an. Det står inte hur långt, varken vid stads- eller motorvägskörning man kommer på 0,8 resp. 0,1 lit. Visst kan den dra 0,1 lit i stadskörning, bara man inte åker mer än 500 m :) Utseendet lämnar jag utan kommentar.. |
|
|
Någon här som kör BNW?? :) Länk |
|
|
BNW! Ha ha vilket pucko. Mvh //Peter |
|
|
Länk En riktigt "killer"! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
OT som sig bör i denna tråd, men jag har återigen hittat en snöslunga som dragit den allra senaste tekniken till sin spets genom att använda mönstrade däck för att få bättre fäste i snön. Länk Tror aldrig jag sett någon med slicks faktiskt.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.