|
Sida 145 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk Vad är grejen med Merca loggan i navin ? dont get it |
|
| Det är till och med en Merca-Navi! | |
| Skumt , någon som har en förklaring till detta underliga fenomen på en bil av den kalibern | |
| Den har ju inte ens lika fälgar fram & bak!? Wtf! | |
|
Haha såg det nu, vad är det som händer ? Vad står X-50 för ? |
|
|
Och vad är det för "färgkod"....Ferrari gul ??????? |
|
| Verkar konstigt denna, import är det också, frågan är vartifrån :P | |
| X50 kan man väl säga är "fabrikstrim", att den är ferrarigul är väl isåfall att den är speciallackad från fabriken liknande BMW´s individuallackeringar. | |
| X50 är ett powerkit (tillval) för typ 100k som ger större turbos, intercooler och en annan motorstyrning. | |
|
Men man kallar väl inte en gul Porsche för Ferrari gul ? Då hittar man väl på ett namn som ostern gelb eller någe ;) |
|
|
Nej, som att kalla en bmw färg för audi röd tex, lär ju inte vara så smart... Står mig fortfarande frågande till mercedes navin samt olika fälgar fram och bak , kanske bara är på bilden han har andra fälgar pga någon anledning, men iaf tycker att allt ska stämma om man ska upp i de här summorna. |
|
|
Länk Det här borde betyda att jag kan få runt 200 000 för min 320 om jag bygger om den till en a-traktor, NICE! :) |
|
|
OK Hexagon. Lätt att du får ,tycker du ska testa ialla fall ;) |
|
|
Nja... Men ett byte rakt av kanske han går med på? ;) Mellanvägg förresten? Trodde jag bara tjejer hade... |
|
| Gällande porschen, spana även in mobilen som syns nere i ena hörnet på bilden med navin.. | |
| Heltsonika: Alla som inte snortar kola har en mitt i ansiktet ;) | |
|
Hahaha! Det är därför jag glömde bort den! |
|
|
Länk Nytt Glöggrelä???? /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
| e30cabbe: Glöggrelä i alla ära, men jag blir mer orolig varför du tittade på bilen ifråga:) | |
| Mmm, glögg... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.