|
Sida 144 av 253
|
|
|---|---|
Jesper von Wowern |
Lite obalans i höger bak bara... lätt fixat för den händige :) /Jesper von Wowern |
| Den är gammal bara. Släpptes innan man uppfunnit hjulet :) | |
|
Länk Kolla kravet! *asg* //Anders |
|
|
Den blir en minibiff när ägaren inser att det är skrot och lämnar in den för pressning. :-) Vad vill han ha 4k för egentligen, "målningen" som han åstadkommit ? BMW 4 Life |
|
Jesper von Wowern |
Den ratten kommer ALDRIG att klara besiktningen... Länk /Jesper von Wowern |
|
En rolig "seriös" annons. Lyxkombi? Länk! •Yttertemperaturmätare Mäklararvode tillkommer med 1500:- =) |
|
|
Nu har "BMW" släppt ytterligare en Individualmodell, BMW M3 525! Spana in tex de fina specialrollo i design á la Fonus. Länk |
|
| Lloydan: Fantastisk lyxkombi det där. Fett med cd-stereo och tygklädsel. Och mäklararvode? Ska de ha 1500kr extra för att någon vill handla eller vad? Bilhandlare... | |
|
Länk "Denna uppfinning kommer troligtvis att finnas orginal på många bilmärken inom kort!" Ja, men eller hur :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
I den här bilen gäller det att ha underkläder i asbets :-) Länk |
|
| Stolvärme fram, jo jag tackar... Hahhaha | |
|
Riktigt rolig annons! Almfälgar och Eld överallt. Och så är den Saktad och besiktad! RBiH for life! |
|
|
AAAAHHH profossen, den var het ;) |
|
|
"Inte min bil på bilden, men den ser ut såhär fast grön och med extralysen fram." Länk Alpina B8 Länk |
|
|
Länk /Anders |
|
|
Länk Undrar vad Sebbe gjorde under lektionerna? :) BMW M-POWER |
|
| Sebbe Serb kan nog förlåtas, då han säkerligen aldrig hade svenskaundervisning under skoltiden ;) | |
| GINO det där var nog en utav dom roligaste annonserna på länge. Ord som "fårlorade", "väkselloda" och "faklara" fick en att gråta nästan :) | |
|
Anders 72: Va inte så säker på det :) Merz: Ja, själv fick man oxå ett gott skratt idag när jag såg annonsen, mera sådant vill vi se:) BMW M-POWER |
|
|
Vad säljer bäst, båten eller upplevelsen? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.