|
Sida 141 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk Bilen som BMW saknar, Sport kanske vore något för BMW att ta upp=) Sista meningen, vad menar han???=) |
|
|
Länk Världens äldsta E46? |
|
|
Ingen bil för bantare... Länk |
|
|
Med risk för att bli tolkad som rasist... Men det är jag absolut inte. Fick denna texten i sms av en kompis i helgen och har inte slutat skratta ännu! TILL SALU: BMW jag selja bilet vara bombseker me asyledition, Importbil Alifälgar, serbstyrning, Stöld allahrmet, ny muslimanläggning, och turkarblad samt jude-dämpare. Lite kroatskadad. Blattesvartlackad. Fördel om du gillar mecka Säljes till högstbedjande Det är på hedersmord en superbra bil! /Aschmet "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
|
*SUCK* Länk Länk //Anders |
|
|
Gutt mos med styling Amullo: Platsar i tävlingen smaklösast vinner. Och E36:an är säkert ärliga mil också ;) |
|
|
Länk Sen E39;) |
|
|
Bra röst: Länk |
|
Jesper von Wowern |
Amullos e36 var ju riktigt fiffigt utrustad. Jag tänker på de små byglarna längst bak på trösklarna som är till för att passagerare skall kunna skrapa av snö från skorna. /Jesper von Wowern |
|
Fredde71 Hehe hehe ,,den va..påhittig =) |
|
|
SPORT -modell, riktigt smakfullt stylad alà Jula: Länk Beemoholist javisst! |
|
|
Länk Se regplåtarna :) BMW M-POWER |
|
|
GINO: Haha Riktigt jobbig annons! Vad köper han INTE? haha Länk Beemoholist javisst! |
|
|
Tommyv6: Han lär nog köpa det mesta :) BMW M-POWER |
|
|
Visste inte att "Torpedstolar" ingår i sportpacket... Länk Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
*Talande dator (upplyser om de flesta fel) - Du har analklåda! Länk |
|
|
*Meddelandedisplay i bakrutan (eftermonterad och kan tas ner, med den skickar du meddelanden till de som ligger bakom, bra om någon ex ligger för nära eller om du bara vill säga tack. Vad i he............. |
|
|
Mästerfotograf som bara har ett "litet" hål i avgasröret. Länk |
|
|
M3 Pickup :-) Länk |
|
|
M3 pickupen ser ut mer som en M3 epa traktor! ;) BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.