|
Sida 140 av 253
|
|
|---|---|
|
*asg* Slutet dödade intresset på den ja.. Länk "Ful i lacken, men va fan." //Anders |
|
|
hahaha...ill kill that cat! =) "Smartheten sitter inte i hjärnan sa den som var blåst!" |
|
|
@ stooges =) @ amullo Nybesikt(i)gad heeela året, ända till Dec 2011 "Smartheten sitter inte i hjärnan sa den som var blåst!" |
|
|
"Nybesiktad till 31 dec 2011" Som om den vore färdigbesiktad och inte kan åka på en flygande av Harry Haffa. :-D _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Bilderna gör en allt bra sugen på ett köp. Särskilt den sista:) Länk |
|
|
Mike B.. *ASG* Fyf*n vilken dräparbil han har va? //Anders |
|
|
Länk Kolla rubriken :) BMW M-POWER |
|
|
Länk Fin skick... jora så att .-)))))) Bör ses OMG :-) "en gentleman reser aldrig med mindre än tolv cylindrar framför sig.." Mvh Jocke W |
|
|
Länk Jo nog är den krok skadad alltid ;) jocke w... den måste ses!!! ett fynd alltså ;) |
|
|
Haha.... mmmm "en gentleman reser aldrig med mindre än tolv cylindrar framför sig.." Mvh Jocke W |
|
|
M-stylad? Var då? Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
| GINO: Haha, tog ett tag innan jag förstod att han menade...Schnitzer... | |
|
Länk "Mejla mig! Jag e online hela tiden.." Roligt skrivet på ett media där de flesta rabiat hävdar att de lånar emailadresser. //Anders |
|
|
Länk |
|
|
Snygg 540D: Länk |
|
|
Cheifen! Hoohaaaaaaaahahahahahahaahaha!!! :D :D Bra yrkeskunskap! //Anders |
|
|
Ja, det är verkligen illa när en bilhandlare inte kan skilja på en 5- och 7-serie. Man undrar vad mer han kan ha missat... Boldly goes where no BMW has gone before |
|
|
Någon sugen på en "krokad bil" Länk hel eller i delar ! |
|
|
Länk Bluff+ Rolig annons :) BMW M-POWER |
|
|
Den här säljaren har ju gjort en riktigt positiv och proffsig presentation av sig själv, även en ganska rolig/annorlunda pres av sin maskin =) whata fock!? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.