|
Sida 134 av 253
|
|
|---|---|
| Då kan alla M-paket ägare glädjas åt att 30 lax äntligen har börjat betala tillbaka sig och få nån nytta med låg spoiler fram *haha* | |
|
Då har nog alla nya BMWs nere på österlen m-paket numera eller det kanske heter österlen-paket numera. |
|
|
Österlenpaket? Det är ju en termos kaffe, julskinkmacka och en filt. Kanske en shewee Länk och en tom PET-flaska också. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Shewee - ha,ha - hade inget aning. Men så var det länge sedan jag bodde på Österlen. (Sommarboende i mer än 20 år). ---- BMW CS #6212 |
|
|
Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Länk Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
Haha, den Röde Baronen var kul :o) ---- BMW CS #6212 |
|
|
Länk Finns många sätt att dölja regplåten på. |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
One size fits all? Länk |
|
Förutom att priset är galet så undrar man ju vad han tror att han har för bil. "Fungerar på Nurburgring likaväl som på söndagsutflykten i skogen." Länk |
|
|
Inte många rätt ;) Länk |
|
|
M-paket? Jo, just det! Länk M optik? Halogen är det ju.. Länk Hur kan folk? //Anders |
|
| Hi-hi...Länk | |
|
Har dom inte råd med riktig personal eller ? Kul nummerskylt ! |
|
|
Hmmm... Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Jag skulle aldrig betala de pengarna för det där vinstället!!!! Snacka om optimist! Alpina B8 Länk |
|
|
M1 ? Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Närmaste större orter (Ludvika/Vansbro)ligger 40 km bort genom skogen... Länk If it works, don't fix it. |
|
|
Länk Alpina B8 Länk |
|
|
Amullo ..lite svårt att avgöra, men nog tycker ja de ser ut att vara xenon på den men däremot den där M-optik..lyser med sin frånvaro =) hehe "Smartheten sitter inte i hjärnan sa den som var blåst!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.