|
Sida 133 av 253
|
|
|---|---|
|
Ett fynd! :) Länk Alpina B8 Länk |
|
|
Är inte detta något för mycket begärt för denna bil, haha : Länk |
|
|
För riktiga män som vill åka brett... Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Ännu en "M-paket" bil... Länk Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
God Jul! Länk If it works, don't fix it. |
|
Djuro |
hehe=) Länk |
|
Speciellt när han skriver: Aldrig vinterkörd och endast förvarad i värmegarage! |
|
|
Det var en annons med en stor portion humor ;) |
|
|
"plånboken tycker inte att jag skall äga den längre" Länk "är trött på bilen nu" Länk "Skrammelfri e34" Länk //amullo |
|
| Bil eller hamnkran till salu, Länk ? | |
|
Vad gör att den här bilen kostar dubbelt mot andra av samma modell? Länk "Bara" 50% för mycket... Länk _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Länk "påställd men körförbud" och "körs dagligen" hur går det ihop? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Fram och tillbaka till verkstaden? ;-D _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Intressant val av första bilden. Länk |
|
|
Känns som om Mårtenssons säljare, rekonditionerare inte är så rädd om prylarna... Men hur kan man missa att se en kubikmeter snö när man tar kort...? |
|
|
Mårtenssons Bil är ju kända... Kul också med upplysningen att bilen är en "3C" och att den är "tvåhjulsdriven". Snö? Vilken snö? Tror nog säljaren blivit snöblind; antagligen inte van vid så mycket snö under så lång tid här i Skåne. ---- BMW CS #6212 |
|
| 3C och tvåhjulsdriven är det som står i transportstyrelsens databas och hämtas automatiskt via Carfax till Blockets annonser | |
|
Det begriper väl vem som helst att de vill uppmärksamma alla ponentiella köpare att bilen även går att använda för snöröjning i och med M-paketet. Vad skall man annars ha det till?! |
|
|
Snyggaste plogbilen hittills! _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Tailviking - jo, jag vet, det upplyser ju Carfax själva genom deras annons... Marin - som M-paketsägare själv kan jag bara intyga att den vintern vi har nu är som klippt och skuren för M-paktet. Det har ju redan spridit sig i den by jag bor i att jag kör en BMW med M-paket och jag får nu köra och snöröja hos kreti och pleti. Synd bara att inte spoliern är ställbar vänster-höger. :o) ---- BMW CS #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.