|
Sida 13 av 253
|
|
|---|---|
|
Säljaren hette Jack och bilden var svart. Genast kommer man ju att tänka på en gammal klassiker från ZZ top´s "Tejas" nån gång från artonhundrafrusitfast :)) Jag tror det är en snut som säljer bilen.. "When you're driving down the highway at night And you're feelin' that wild turkey's bite Don't give Johnny Walker a ride Cause Jack Black is right by your side You might get taken to the jailhouse and find You've been arrested for driving while blind" |
|
|
varför byter man till instumenteringen i en helt ny bil, till en som gåt 15k mil, det är någon som är lurt här.... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Anders, det är bara att "face fact"... "Imman" har spridit sig... | |
|
Nu med sänkt pris, fortfarande samma stekheta annons :-) Länk |
|
| När han nu använde sig av fälgprovaren, varför slängde han inte på några fina fälgar, istället för plåtisar..? =) Fast han ville väl inte det angående barn... =) | |
|
Immans kusin "Lyset" säljer sin Volvo: Länk Han är förtjust i bilens inre "nattbelysning, bilens yttre belysning och t.o.m lysrören i parkeringshuset :) |
|
|
Det verkar vara ohyggligt svårt att ta en bild på bilen i rätt ljus och med rätt fokus :) |
|
|
Fantastiskt fin husbuss med däck för 90´ och batteriladdare från Biltema. Rabatt för cirkusfolk :) Länk |
|
| I bostadsbristens sthlm kanske bussen går att kränga... | |
|
Rolig annons var det ja Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Mitt favorit BMW med V6! Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
"Det sitter en V6 i den o den har 170 hästkrafter i sig" 170Hk i sig? Monterade från fabrik? :) |
|
|
Den här har varit med här förut tror jag, ute igen. "M-packet" och "jätte snyyg". NEJ, den är jätte fuul. Länk |
|
| Länk | |
|
Den här är inte och leka med Länk Ha en trevlig helg ///BMW CS #6780 Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död.///M |
|
|
Totalkoll på vad han säljer och pris Länk |
|
|
Blickfångare... Konstigt... Länk |
|
|
Tvesolva, det är inte avundsjuka i dom blickarna..... Länk "för stor tycker jag" ohja, den är stor, i förhållande till vilket flygplan som helst! Man kan inte sno en vinge från en jumbojet och sätta på en bil, jösses, någon måtta får det faktiskt vara "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Synd, då det var innestenar jag letade efter.... Länk |
|
|
Bokhyllan är ute och säljer. Kanske lika bra det då lägenheten ändå flyter... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.