|
Sida 129 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk Kolla avgasrören! Jag gissar på att det inte är HELT orginal.. Oseriösa köpare vill han tydligen inte ha att göra med som jag förstår hans ytterst diplomatiska framhållande. //amullo |
|
|
Grabber jag älska företag som har hemliga tel nr Ha deT |
|
|
En Kille som kan skriva upp en bil med lite utrustning till ngt speciellt Länk Ha deT |
|
|
@thom525: Han iaf bra lampor i helljusen... ;) If it works, don't fix it. |
|
|
Är det bara jag som förknippar acne med finnar? Isf får man acne på fötter! Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Hahahhahaa. Men det ingår en sprayflaska mot acne som står bakom ena stöveln. :) |
|
|
Det kanske är finska stövlar? :-D _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Alla modemedvetna hänger på AP tydligen. | |
|
Länk Svårt att tömma mattan från skit innan man tar en bild.. //amullo |
|
|
amullo: Skulle inte förvåna mig om han skulle kalla sig för pedant oxå :) BMW M-POWER |
|
|
amullo: Fräsh 320???..såg riktigt prydligt ut där ja =) skulle inte vilja ta en fika hemma hos honom ;D "Smartheten sitter inte i hjärnan sa den som var blåst!" |
|
|
Länk "Jag har fått ut familjen ur bilen, så det är lungt" ;-) /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
Länk Vet inte om deras jämförelser i annonsen känns helt genomtänkta...? |
|
|
Jo, Impnaz, jag jämför alltid BMW 850 med Volvo V70. *d'oh* ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Jo iofs...man har ju alltid velat ha en BMW 850...men kanske ska satsa på en Hyundai coupe i stället :) | |
|
e30cabbe:s - med tanke på spårens längd så gick det förmodligen 15kmh för fort BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Vet ej om den här annonsen har vart uppe tidigare men undrar om email adressen till säljaren är relaterad till bilen :) Länk BMW M-POWER |
|
|
"Bilen är original SilverStone II men folieret i matt vit m carbon tack och litte till. Original färg ses i videoen." Ulla-Bella som skrivit annonsen tillsammans med laserturken(kolla videon)? Man får vara ganska vass om man skall hinna se färgen... ;)) Länk |
|
|
Hahaha den var bra... BMW M-POWER |
|
|
Länk motorn gick jättebra innan krocken men startar inte efter krocker tror det är något med tändingen och göra för motorn är oskadad. Oooooooooookej then.. //amullo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.