|
Sida 124 av 253
|
|
|---|---|
|
Lära sig stava den i helvete satana! Länk //amullo |
|
|
Länk Tjejkörd rost finns i lacken? WTF??? //amullo |
|
| Tror inte att det är Eva Johansson som säljer M5:an och om det nu är det så får då jag fördomsfulla tankar över hur hon fått ihop slantarna till den... | |
|
Det är en tjej som svarar i telefonen iaf :) BMW M-POWER |
|
| amullo: Om man letar efter en 118i på blocket tror jag inte att det är bilen i annonsen man är ute efter... | |
| Marin: Äsch nu har dom tagit bort "M3-kopia" i annonsen. Det var kul så länge det varade haha... | |
|
Men den är fortfarande i perfekt toppskick. Men lite billigare. Hur motiverar man en dumpning på ca 40% ? Jag menar den är ju som en 2007:a ;) |
|
|
Ja men se där. Blev det ju ett riktigt kap :) Sen att 318i inte fanns 07 är väl en annan sak. Men om...då hade den vart som en sån :) |
|
|
"Bilens skick är som en perfekt -07" Hur tänkte han igentligen? Han måste ha rökt på så in i helvete *asg* |
|
|
"MILF HUNTER" är ju ett måste i bakrutan :-) Länk Mvh Philip |
|
| Hehe Philip den va nice. Alla tonårskillars dröm ju. | |
|
S&S Det är hundgaller, grindar att montera innanför bakluckan på kombis... "Smartheten sitter inte i hjärnan sa den som var blåst!" |
|
|
Kul att någon bryr sig om däcksparkarna... Länk |
|
| En som inte kan svenska Länk | |
| Henkez: HAHAHA har aldrig sett en sån rolig annons. Läs hela beskrivningen och få ett gott skratt. | |
|
Henkez : HAHAHAHAHA den beskrivningen var GRYM!! :D /mvh Nikke |
|
| Sjukt rolig! Lär ju ha använt nåt översättningsprogram...typ världens sämsta. :) | |
|
asg!!!!! :-)))))))))))) Den var bäst på länge!! "en gentleman reser aldrig med mindre än tolv cylindrar framför sig.." Mvh Jocke W |
|
|
Länk :) Alpina B8 Länk |
|
|
Abbe: Den annonsen var ju ärlig iaf :D /mvh Nikke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.