|
Sida 121 av 253
|
|
|---|---|
|
Den frecha 318 måste vara något av det fulaste som rullar på vägarna ! |
|
|
Herregud Gory.. Det var bland det fulaste jag sett.. Passar helt klart in i "varför gör de så?" albumet. Rak V6 är väll en VR6 eller? ;) "smakfullt sänkt" - Jojo.. Som om det är DET man skulle störa sig på! Länk //amullo |
|
|
Inte en enda bild på bilen....ändå är priset UTAN fälgarna... Länk |
|
| Du köper fälgarna för 148000:- men du får en bil med på köpet. | |
|
Skaplig vinge Länk Länk |
|
|
Länk Inget som den händige fixar! Vem ska då fixa den? ;) |
|
| Ja, Älvdalsmålet är alltid lite svårbegripligt: Länk | |
|
Hahaha "hakkepoliitta" den var bra... Ok om han hade skrivit det 1 gång, då skulle man kunna ta det som ett stavfel, men killen upprepar ordet i annonstexten oxå :) BMW M-POWER |
|
|
ingen bilannons men iallafall Länk |
|
|
Vilket pervo.................. ase. Svara inte jag tror han luras... :))))))))))))))) |
|
|
Största jobbet är gjort! Länk |
|
|
En hel roman har säljaren skrivit. Och förra köparen hoppade av då han fick problem med ekonomin. På en bil som kostar 2500:- :) Länk |
|
|
Han med E30: Största jobbet är gjort? Vaddå, kapat taket? Om det vore så enkelt... Boldly goes where no BMW has gone before |
|
|
>>Gorban Vilket folk det finns....skrämmande haha Måste vara hillbillys modell värre *asg* |
|
|
Patinerade fälgar ? Länk |
|
| Något förvirrad annons.. Länk | |
|
Jag vet inte vad jag ska säga... Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
?? Jag som alltid drömt om en motor med "pauder bollar"... Länk Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
Länk "lite" fixad.. //amullo |
|
|
Undrar om det "lilla" scoopet på huven gör nån skillnad, förutom som broms möjligen ? :D /mvh Nikke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.