|
Sida 12 av 253
|
|
|---|---|
|
Junior syckel Länk |
|
| Rena stavfel är väl inte så kul egentligen förutom vissa t.ex flytning | |
|
Med gaser i magen färdas man bekvämast i fria luften Länk Också en barnsligt rolig felstavning :) |
|
| Kanske inte kul men anmärkningsvärt, Henkez! | |
|
Länk gott v8 ljus? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| "Flytningslistan" har expanderat... Nu är det åtta stycken, samt Anders Tankvagn... =) | |
|
Länk... Länk |
|
|
Haha, kika in denna säng - köpläge? Länk |
|
|
Letar för närvarande efter en z3 m coupé och nu har jag äntligen hittat den rätta; Länk |
|
| tvesovla : Bara att slå till. Unik Z3:a! :) | |
|
Hel ny bil från 1991 Länk BMW M-POWER |
|
|
I GINO:s länk är de bara jag som tycker intrumenthuset ser ut som de i en e36:a. Tänker på den digitala delen under hastighetsmätaren. Fanns de E34:or med sådant? ///Micke M5:an Länk |
|
|
"Immans" brorsa säljer 530... Länk |
|
| Haha, "immans brorsa" | |
|
Säljaren av den helnya e34:an har dessutom ett (för en svensk) rätt skojjigt namn: Kamel. :-) vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Väldigt liten durk, en s.k. "aluminimum-durk".. Länk |
|
|
Tänk. En BÄRBAR telefon !! Länk Vilken enorm uppfinning. Både bärbar och trådlös. Man kan bära den flera meter bort från basstationen ! :-) |
|
| Jag kommer ihåg morsans gamla Dialog-telefon, även kallad "petmoj". Bärbar den också, man kunde faktist gå ca 2 meter från telefonjacket eller så långt kabeln till telejacket räckte. Fina grejjer! :) | |
| Vad är det för mening att sätta in en sån här bild Länk | |
|
Henkez, slippa och skriva reg numret i annonsen? Det är det enda som syns, alla andra döljer reg numret, han dolde allt annat istället! :-) M3 E30Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.