|
Sida 115 av 253
|
|
|---|---|
|
Är säkert väldigt välskött med den stolen och 3 av 4 navkapslar kvar. Någon som sätter pengar på att det är mer än 1% rost på den? |
|
|
"det är även lufttryck i ryggen" - vad menar han med det???? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
"lufttryck i ryggen" måste nog vara att man kan ana acceleration gissar jag. Imponernade bil, verkligen... och han vill bara byta mot en BMW 740. Jag får nog köpa en 740 så jag har en chans att få denna pärla. |
|
|
1% rost på en bil med tjänstevikten 1250 kg blir alltså 12,5 kg rost? Eller har 12,5 kg rostat bort? Intressant... Lufttryck i ryggen är nog ställbart svankstöd - har det i min E36, nån form av luftkudde som ligger i ryggstödet. Mina funkar inte:-( /Magnus, BMW CS # 07317 Bostongurkan: Länk |
|
| Den här extremt fult stylade Maseratin har varit uppe förut i den här tråden och nu är den ute på annons igen. Med bl.a neon lysen på sidorna och i fronten och jag undrar vad är det för konstiga prickar bak på högersidan. Länk | |
| Henkez: Fejkade kulhål kanske? Ett säkert tecken på god smak :) | |
|
Minns den Maseratin väl. Fy och skam, även om det inte är en av märkets finaste skapelser. Maffia wannabees! Boldly goes where no BMW has gone before |
|
|
Köpa o rädda! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
En av alla dessa märkesoberoende handlare som här kör med något som kallas fiktivt registreringsnummer. Jaha, varför då? Att en privatperson eventuellt inte vill spåras till hemadressen kan jag kanske förstå. Men en handlare? Länk |
|
| En handlare som döljer regnumret har givetvis nåt att dölja... | |
| Verkar som handlaren följer tråden :-) | |
|
Varför tror du handlaren följer tråden? /Erik |
|
|
Det verkar inte alls vara "fiktiva" regnr, kollade upp några och de stämde överens med resp bil. Det är kanske ett lamt försök att avskräcka folk från att undersöka bilarnas historik? /Johannes |
|
|
BMW avant??? Länk Borttappade nycklar o säljaren kräver/önskar ENDAST SERIÖSA KÖPARE, PRUTARE UNDANBEDES? Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Visst måste BMW snart vara det vanligaste förnamnet på grabbar som säljer bilar på blocket...? |
|
|
Killen på huven ingår säkert! Länk //amullo |
|
|
GORBAN! Skicka ett mail och skriv att du är intresserad.. Skriv längst ner att ditt telefonnummer inte har med din verkliga nummer att göra! *lol* //amullo |
|
|
Länk Smaken är som baken......delad.... |
|
|
"Chippad med spoonchip som ska ge 150hk" Jojo.. Ge 150 hk på en 1.6 motor utan turbo.. Länk //amullo |
|
|
Haha!Tolknings fråga det där... Kanske medar 15o hk totalt efter chipsningen? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.