|
Sida 112 av 253
|
|
|---|---|
|
Fräch? Är det rosten han menar? Länk BMW 528 TOURING 4*4 AUTOMAT 1992? Eller 82? Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Mycke bra skick in och utvändigt Länk |
|
|
Den ultimata bilen till rätt pris! Länk |
|
|
Alltså..läs längst ner, hur f...an kan man skriva Absolut fullutrustad förutom navi och taklucka! Ok om man inte har lyse i bakre askkopparna ( jag har det på min) Då kanske man kan skriva ABSOLUT fullutrustad. Man undrar ju då om den t.e.x. har: utökat läder m.m. Länk Beemoholist javisst! |
|
|
Kane; Bilen du länkar till, jag säger bara att alla tror vi på lotto också? HAHA Beemoholist javisst! |
|
|
Äkta replica-fälgar??? Länk |
|
|
Calvin.. Vilken av bilderna gäller? J*vligt mysko! //amullo |
|
|
Dagens klipp. Länk |
|
|
"min bil måste nog vara den snyggaste ,häftigaste och tuffaste audi a4 som finns på denna planet" Skulle inte tro det, Daniel. Länk |
|
|
Det här är smärtsamt - Länk Smärtsamt för att jag ägt denna bilen fram till april 2008. Kan inte tro hur den har förfallit! I min ägo så satt det äkta M3 fälgar, sportavgas, AC:n fungerade givetvis, maxad stereo, perfekt i lacken... Och hur har den hamnat i Stockholm? Om ni tittar på skylthållaren så står det hammarsbil.se, namnet på firman där jag bytte in den. Fy fan, man ska inte behöva se sådana här saker, det är som att se sin gamla fjälla jobba på gatan. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
En sak till, mätarställningen var drygt 190.000 km när jag sålde den :) Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Här kommer lite bilder på hur den såg ut en gång i tiden... Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Snygg repa på huven... Hur lång tid har gått mellan dina foton Jasko76 och de från annonsen? |
|
|
Ca 2,5 år skulle jag tro. Kan också se att den har redan bytt ägare 12 (!) gånger efter mig. Säkerligen socialfall som har skyfflat bilen runt. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
En bil med klara identitetsproblem och mosaik-rutor Länk |
|
|
Det är då inte ofta man ser en så bra och välskriven annons. Vet verkligen allt jag vill veta om den bilen nu! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Någon krake som fyller år...... Jäkligt fin bil iaf =) Länk |
|
|
Här var en lite rolig annons men även lite missvisande: "Bilen behöver" en hel del... Länk Sen om man kollar upp den via TS så står det bl.a: Vägmätarställning: 329135 Antal ägare: 11 |
|
|
Länk Annonsens info talar för sig själv. De här två filurerna var och tittade på min egen Previa i lördags och då hade de den här bilen på släp köpt i Åre. Enligt deras egen uppgift var priset 3000:- If it works, don't fix it. |
|
|
En oväntad bonus i en bilaffär. Länk If it works, don't fix it. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.