|
Sida 111 av 253
|
|
|---|---|
|
Måste vara en penisförlängare, iaf med den potensen...Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
"Ingår tomtemor och varför har de försökt pricka henne med golfbollar? Länk Om hon gör det så pruta som fasen!! Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Bred tank.... Inge bra när Geishakulorna ramlar i golvet.. Hörde av en arb. kompis att han sett en tjej dansa flera minuter med 33cl Cola itankad.... Så ska de va ;) |
|
| Cosa Nostra...suck... | |
| Länk Skämtannons | |
| Men den är "GUT" i alla fall enl. regnumret... | |
| Länk | |
|
Hehe, fan volvo 740:an är fortfarande en sketen 740... 75000kr är ett jädrans skämt. För dryga 15000kr fixar man 300BHP+ i en vanligt 4cyl motor som dräper den där missfostret med pet på gasen.. undra om kusinen skulle rulla sin 745 med 350BHP mot den, kosta bara 5000kr (snubben har flyt i sina bil affärer) |
|
|
Kan inte stava, bäst att ta det igen. Länk If it works, don't fix it. |
|
|
Länk Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
Undrar vad som menas med detta: stereo installerad bas med bröstet bålen (osynlig) BOLAGET ETA BETTA TETTSUT |
|
|
Glastak? Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
528 med den stora sexan...?? Är 535 jätte stor sexa då? Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
M30 = Stora sexan M20 = Lilla sexan Så sa man på den gamla "goda" tiden.. Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
Nja, han har den stora 2.8 motorn... finns varken mindre eller större 2.8 så han har det största av dom alla. Men ser man bilen i bakgrunden så förstår man |
|
|
Länk hmmm och jag som fick för mig att servo tillhör mindre onödig utrustning som gör bilen roligare och framför allt mindre kämpigt att köra... BMW 4 Life |
|
|
Min 518 hade inget sånt heller :) BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Länk Hur många sådana ser man inte? Det skrivs in M-paket lite här och där... |
|
|
Här har vi en säljare som inte undanhåller några obehagliga fakta: "Obs bilen är fulare i verkligheten än vad den är på bilden." Länk Och här en i den långa raden som inte vet vad fullutrustad betyder: "Bilen har all utrustning BMW har att erjbuda." Det saknas både det ena och det andra - PDC fram, eluppvärmd ratt, innerspegel med digital kompass, komfortöppning, DAB-tuner, TV-funktion, adaptiva kurvljus, dragkrok, aktiv styrning, osv osv... I och för sig står det "erjbuda" i annonsen, och BMW kanske inte kan erjbuda så mycket? Länk /Erik |
|
|
Roligast på länge!!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.