|
Sida 109 av 253
|
|
|---|---|
|
lite kul ändå att bmw´n är parkerad på EXAKT samma ställe, och med hjulen lite högervridna, precis som på den mercedes som inredningen visar... hehe kan dock inte urskilja vilken mercedesmodell inredningen kommer från... typ e-klass 2003 kanske? gubben säljer bilar privat mån tro? |
|
|
mercedes clk tom 2002 är inredningen ifrån... |
|
|
Undra om individual avdelningen på BMW hade gått med på en sån där ombyggnad om en rik gubbe kommer in till dom och vill förstöra sin BMW inredning på det visset...jag tror att det hade gått bara man betalar tillräckligt mycket så länge BMW inte använder mercedes orginalemblem. :-D BMW 4 Life |
|
|
Länk Stackarn:) |
|
|
En riktig pärla Länk If it works, don't fix it. |
|
| lite bättre presentation kanske av bilen Länk | |
| Vissa har ingen smak alls Länk | |
|
Fy fasiken, göra så mot en Alpina! Vorsprung durch freude am fahren |
|
| borde vara ett brott | |
|
Wow! Den har bmw kjol fram!!! Inte på sidan??? Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Haha Grabber du missar det roliga. MILF HUNTER står det ju på rutan. | |
|
En sak jag undrar över. Hur kommer det sig att så många machokillar åker omkring i bilar som har KJOL? /Erik |
|
|
Friktionsfria däck !! Länk Låter livsfarligt !! |
|
|
såg ni stripen i fönstret på crx:n :) |
|
| argungu säg det till skottarna, Braveheart var en grymt bra film... fast det är alla filmer där britter får på nöten :-D | |
|
Det gäller att sälja... Länk If it works, don't fix it. |
|
|
Får man verkligen annonsera vad som helst på blocket? :) Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Länk "Färgen är vit vilket är relativt sällsynt." Och det gäller även på bilen som är till salu! /Erik |
|
|
Fy fan, en sådan Kadett hade jag, dock snyggare och mer komplett GUL.... men lite fel motor från original 1.2L till 2.3L B23 från volvo. 15.000kr är en löjlig fantasi, nissen får nog betala skroten att ta hand om skiten, för rosten har han garanterat INTE fixat.. Därför HADE jag en sådan och inte HAR. |
|
| S&S: Intressant att han efter en 4-årig högskoleutbildning inom datorkunskap och teknik med mer inte kan svenska. Han skriver som en kratta. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.