|
Sida 107 av 253
|
|
|---|---|
|
Wow, dubbelhytt Länk |
|
|
Undrar vad som funkar på den Länk |
|
| Äh, det är ju en W123:a. I med ny bensin och ett batteri bara ;) | |
|
En liten avfettning och högtrycksspolning så blir den som ny :-) BMW 4 Life |
|
|
W123 = Stridswagen! Hade en -85 200 tidigare och den bilen dog aldrig.. Rullar fortfarande enl. vv Länk Kolla betäckningen.. *lol* //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Amullo, den bilen är inte betäckt, den är våldtagen...... Jösses...... (och ja, jag inser att du menade beteckningen på bakluckan=P) |
|
|
Någon som har för mycket fritid? Då föreslår jag denna - Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
??? EDIT!!!!! Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
Länk Ännu en V6:a, på 197hk.. |
|
|
Ja den har fått några hästar extra under åren. Den har säkert "kamrem också!! /Scnitzermann |
|
| Jasko76, LOL | |
| Nån som är sugen på en skitig 850 Länk | |
|
RS Turbo, minsann? Länk Någon som kan låna mig en bazooka? Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Länk :) :) :) |
|
|
En TUFF bil! Länk //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Gunåde den som råkar tanka 98... och glömmer bort intygslappen om man befinner sig i Karlstad. Måhända den extra specialdesignade jätteTUFFa vingen kostade extraspeciellt mycket att få dit? |
|
|
Buick säljaren verkar vara för kräsen för sitt eget bästa. Vad folk har för körkort borde han strunta i, så länge de betalar. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Blickfångar? Gode Gud! Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Borde vara lågsäsongspris på alla snöröjningsfordon nu så här till våren... | |
|
Visst är det en blickfångare. Och av guds nåde!! Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.