|
Sida 105 av 253
|
|
|---|---|
|
"Jag kan se TVÅ tvillingpar på bilden t.o.m... :)" hehe.........modell XL också!! Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Det borde istället stå i annonsen: "Med detta bodykit till BMW E-38 kommer du synas och alla BMW entusiaster kommer bua och visa tumme ner för dig! Länk BMW 4 Life |
|
|
Tummen ner? Du menar mellanfingret upp! Yuck! Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Länk | |
| Står Pajeron på Island? Partikelfiltret funkar bara invändigt tydligen... | |
|
Jag förstår inte riktigt vad som är roligt med Pajeron.. Jag tycker det verkar som en bil från någon kursad ÅF i typ Dubai. Island är det ju inte eftersom det ej finns palmer på Island.. ;-) /Andreas. "" |
|
|
Oj, sorry för den fadäsen :) Har jobbat hos en tillverkare av engrepps-skördaraggregat som faktiskt stoltserar med att ha sålt ett aggregat till Island! (För avverkning av träd i någon park) Jo, det ser ut som något vindpinat ökenland. |
|
|
Träd på Island? Har varit i Reikjavik 2 ggr och inte fasen såg jag några träd:-). Som att sälja sand till Sahara... Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
<a href="Länk |
|
|
s6-optik??!! Länk EN dekal på bakluckan... |
|
|
Jodå karlhilding, det var t.o.m. i Reikjavik de skulle avverka. Visserligen det minsta gallringsaggregatet Länk Men ändå! Chefen var imponerad och trodde sig vara enda tillverkaren med Islansmarknad ;) |
|
|
"Jodå karlhilding, det var t.o.m. i Reikjavik de skulle avverka. Visserligen det minsta gallringsaggregatet [LÄNK] Men ändå! Chefen var imponerad och trodde sig vara enda tillverkaren med Islansmarknad ;)" Förmodar då att jag var där ett par veckor efter leveransen av gallringsaggregatet. :-) Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Kollade det lätta Log Max 928 gallringsaggregatet. Blev impad av vilka trevliga kompisar en modern skogsägare kan ha idag. Synd att man sålde de 77 ha som vi ärvde för ett antal år sedan.... Men tyckte då att inte tiden räckte till för att sköta detta 20 mil far away. Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
S6-optik... han menar väl S Line?? Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Gräsklippare med negativ camber: Länk |
|
| Hmm, vad är "smal klippbredd" för problem, när den toppar 226km/h?! ;) | |
|
Sveriges finaste? Länk |
|
|
OT, för karlhilding. Denna best byggdes i 7-8 ex. i Sverige, därefter "på licens" i Canada. Vikt inklusive rotator: ca 4,4 ton Höjd: Ca 2,40m exkl. rotator Varje hydraulmotor till matarvalsarna väger ca 130kg. Monteras på larvgående maskiner t.ex. grävare på över 30t. Rekommenderas att pausa filmen runt 0,04-0,05s för att man skall förstå vilken trädstorlek det rör sig om. Här processar man bara, men det går utmärkt att skörda med. Om man har tillräckligt stor diesel i sin grävare ;) Helst 300hp + Länk |
|
| ck75: Näää, MickeO´s t.ex. är bra mycket finare ;) | |
| Anders-72: Ja men han verkar ju tro det, dessutom har han vart på v-stad och hittat fel på sin "landa" men inte bytt den. Låter ju rätt skumt, kostar väl en tusenlapp o byta den? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.