|
Sida 104 av 253
|
|
|---|---|
| No freakin´clue!! ;) | |
|
Länk Fullutrustad?? Den har ju inte ens cd-spelare!! Värst av allt är priset. |
|
|
Nja.. har ju faktiskt CD-växlare... ;-) men fullutrustad.. näe.... Memento te mortalem esse |
|
|
Länk Natürlich größer Garage als Haus |
|
| 13000 kilometer stånd, det borde bli en OS-gren... | |
| Äkta,äkta,äkta,äkta och full full full utrustad!! All heder åt den som köper en X5 diesel och lägger i malpåse. Den måste vara ganska unik! | |
|
Säger en person: "-Mig kan du lita på!" så börjar jag genast fundera på varför denne måste tala om det?? Jag har aldrig fel. En gång trodde jag att jag hade fel, men det var fel... |
|
|
Då ska vi se. En 03 som importerats för 10 dagar sedan till Sverige, en diesel dessutom, som ska ha stått garagerad i 7,5 år och endast ha gått 13000 km? No comment. Men även om det stämde, vem vill betala över 10000 kr/år i fordonsskatt? Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Något gick kanske fel vid skruvandet så att mätarställningen blev lite låg på X5:an. Stolarna ser i alla fall väldigt fräscha ut. Det skulle kanske vara lättare att hitta köpare om man skrev annonsen på svenska istället. Det står föresten att man får den gratis om mätarställningen är fel. Någon service eller reparation måste man väl kunna gräva fram från Tyskland som visar att bilen har gått längre än mätarställningen visar. |
|
|
Klar för DTM! Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Kolla framlysen! Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Jasko76, du hittar då riktiga guldkorn. Den sista för tankarna till Peugeut 304 från 70 talet :) Men bra att han har bytt tre av däcken i.a.f. ;) |
|
|
Du, jag hade helst av allt velat hitta en bil som faktiskt uppfyller mina önskemål, så att jag slipper blocket på ett bra tag! Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Hahaha, hoppas du inte köper någon av de senaste du länkat till! ;) | |
|
Ingen billannons, men ändå: Länk |
|
| Jag kan se TVÅ tvillingpar på bilden t.o.m... :) | |
|
:-) Man ser det man vill se.... mvh/ Anders |
|
|
Fast dessa tvillingar är rätt svåra att missa! Intressanta kombinationer dyker upp i tankarna... Anders - nej då, det blir ingen av dessa jag länkat till, fast man kunde köpa ett antal sådana här bilar och öppna ett freakshow! Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Japp, och med intäkterna från entréavgiften kan man ju köpa en riktigt fin bil sedan! :) | |
| Undrar om de är intresserade av kollektivavtal... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.