|
Sida 103 av 253
|
|
|---|---|
|
Oj! Det finns alltså folk som sitter och ritar det där, lutar sig tillbaka vid dagens slut och säger till sig själv. "Ja du, det där blev ju riktigt snyggt!" Och folk köper det och betalar därmed "designerns" lön. Ibland känns världen orättvis! ;) |
|
| de två som åker i den 750 lär ha en del problem med fotsvett? | |
|
Ja med tanke på doftgranarnas placering :-)) Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Lite roligt dock att höger backspegel är "målad" i paint.... |
|
| Doftgranar har man bara synligt Epa och Volvo :D | |
| Hah, la jag inte ens märke till förrän nu. :) | |
|
"Miljödäck" ;) Länk |
|
| mondeoägare: Jag fann det mer deprimerande än roligt:-P | |
|
"Sen la kamerabatteriet av också!..." :) (en olycka kommer sällan ensam) Länk Fin byggsats. |
|
| Hej alla. Jag är ägaren till 750´n, ville bara skriva att hur orkar ni skriva och hugggga på andras bilar. Smaken är som baken låt mig ha mina jävla doftgranar varfan jag vill. Den högra backspegelkåpan var jag tvungen att måla för att det är någon jävel som har stulit den dagen innan jag skulle fota. Jag har beställt en ny på bmw.. Ha en trevlig kväll på er alla. | |
|
Länk Inte ens en krock hade kunnat göra denna stackars E36 fulare! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Länk Så vill vi ha dem! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Hahahahahaaaaaaaaaa!!! Nu är Issaks 750 helt plötsligt diskret stylad! :) Har fronten dessutom smält i solen eller skall linjerna vara så där?? Man skall inte släppa lös någon på en designavdelning som har fråntagits legobitarna som liten. |
|
|
""Sen la kamerabatteriet av också!..." :) (en olycka kommer sällan ensam) [LÄNK] Fin byggsats. "" En bild säger mer än tusen ord............ Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Anders-72 e du yr eller?. Vadå för linjer i fronten. | |
|
Det är säkert en fin 750 du har Issa men återställ till orginalskick och ta för fasen bort julgranarna. Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Issak: Jag pratar om E36:an i Jasko76´s länk nu. Den ser ut som den har smält ner i värmen. I jämförelse med den ser din 750 diskret stylad ut, även om jag tycker det var alldeles för mycket på en 7-serie. | |
| Hehe Klart. Det var inget illa menat anders-72. Jaja för fan julgranarna är fan väck för länge sen hehe. Jo jag håller med er jag skulle alldrig ha köpt den jävla bodykitet jag ångra mig som fan. Man ska fan ha en bil i original skick. | |
| Jag fick 48 tusen för den i inbyte. Vad tycker ni ska jag byta den eller. Det kanske finns någon som vill köpa den här för 48 tusen kr här på forumet. Allså originala stötfångarna sitter fortfarande kvar på bilen, om man vill ha den original så kan man ta bort dom jävla kjolarna. Den är i ett mycket vällvådad skick må jag säga. | |
|
Vad är "m-sport" på den här bilen?? /Scnitzermann |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.