|
Sida 102 av 253
|
|
|---|---|
|
Här är länken: Länk /Scnitzermann |
|
| Länk | |
| Självbländande backspegel. Jobbigt i längden, eller vad tror ni? | |
| 323an med "m3 chip" står att han har m3 e46 avgassystem, känns mer som m5 isf, för m3an sitter väl rören betydligt tätare ihop? | |
|
Varför!? Länk |
|
|
melzen.. Den hade passat bra om detta var gamla Miami Vice.. Fyfan så mycket fula kjolar det finns! Man undrar ju om denna kille skäms för sina kjolar.. Med tankle på hur mycket av bilen han visar på bild menar jag. det är ju ändå Hamann! *urk* Länk //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Grabben borde skickas tillbaka till lågstadiet för att lära sig stava. Dagens ungdom! Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Så många stavfel har jag aldrig sett i en annons! Det är ju ändå en seriös annons också! Grymt förvånad att det var rättstavat på taklucka.. (brukar kallas tacklucka på blocket annars) |
|
|
Nope, inte ens det blev rätt, han skrev "takluka". Han kan i och för sig ha läs- och skriv svårighet, och då är det ju inget att skratta åt. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Mmmmm... Länk |
|
|
"Riktigt fin och fräsch bil, med en enorm motor som gör att bilen går mycket snabbare än vanligt." Que?!? En 318i? Om 1,8l är enormt, vad är då lagom, 750cc? Värst vad många flyttar utomlands, by the way! Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Bara 9000 kr?Länk | |
|
Jasko76 - kan höra Österlenskånskan genom annonsen, därav alla stavfelen - han har skrivit som han uttalar det. Synd bara att han lagt tid på annat än att följa med på svensklektionerna. ---- BMW CS #6212 |
|
| Länk | |
| Länk | |
| Mer självironisk bil än den 325an får man leta efter.... | |
|
Länk Fin "Varan" med runda däck in och ut, har även utrusnings-cd. Kan skänka lite på priset, låter som en bra affär! |
|
|
Länk det är inte annonstexten jag reagerar på.. WTF?? //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| Bra jobbat o chippa en 325 till 230hk+! | |
|
Nu är den väl inte särskilt rolig men... Länk Dear god! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.