|
Sida 100 av 253
|
|
|---|---|
| Sweet flakmoppe, det får plats massor med (öl)flak där på^^ | |
|
Jultomten kommer tidigt i år bara sticka till Ekeby och få en M5 nästan gratis...... :-D Länk BMW 4 Life |
|
| Länk | |
|
hahah, drar 0.6 i stan med husvagn ;) klockrent |
|
|
Det där var nog en av dom bästa annonser jag sett. Verkar vara en skön lirare. Sen om man vill handla bil av honom, det är en annan fråga :) |
|
|
Hehe det var den märkligaste bilannonsen på länge så mycket text och påhittad info och typ ingen info om bilen alls what so ever...men en bra strategi för att dölja alla väl på en Saab...man drar en rolig historia istället. BMW 4 Life |
|
|
Edit: "dölja alla fel" ska det stå...frågan som många ställt tidigare. Varför ingen edit funktion som på alla andra forum ? BMW 4 Life |
|
| Fan, man handlar nog mycket om man måste ha med husvagnen till affärn :) | |
|
Länk Det roliga? Jo, skuggan på ryggstödet! |
|
|
På något sätt håller jag med annonsören till 100% =) Länk Riktigt trevlig bil för övrigt! |
|
| Mycket bra poäng av Lennarth där måste jag säga..... | |
|
Instämmer med spacco och Nitrious. Bra skrivet! Citerar, så blir formuleringen kvar även när annonsen är raderad... Gäller alltså en BMW 135i: "M-paket men absolut ingen extrautrustning alls; detta är en körmaskin och ingen spa-anläggning." :-) /Erik |
|
|
Håller med om att dagens bilar är alldeles för späckade med alla möjliga, egentligen onödiga, saker och system som bara lägger till extra vikt och försämrar prestandan. Samtidigt så är det ett annat sätt att säga att bilen är sniket utrustad. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Länk :) | |
| Anders-72, Hahahaha!! Såg ditt inlägg nu=) Va fjolligt det såg ut!! | |
| Länk | |
|
Länk Hmmm, har högen med prylar till vänster i bild något att göra med att den inte går?? |
|
| Gameboy trimmad moppe.... kan nog vara det som är felet, men högen bredvid bådar inget gott | |
| Är denna annons ett skämt månntro? Länk | |
|
Hehe tittar man på efternamnet i annonsen kan man börja tro det :-D "Rost", stämmer bra med bilderna dock.... För övrigt funderar jag på att slänga upp en annons på min 750 M -00 för 185k. En av mina kompisar envisas med att jag kan få den såld inte långt från det priset vilket jag tror är näst intill omöjligt. Jag funderar vad jag ska slå vad om då jag är relativt säker på att vinna dvs inte lyckas sälja för det priset. :-) BMW 4 Life |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.