AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
849

carsoft installationsproblem

ri
699
riku
740iA -97
Någon snäll människa som skulle kunna förklara exakt hur ni gjort för att installera cs 6.5+sp1+crack,jag får det inte och funka,det frågar efter update code och sen kommer jag inte vidare.Har köpt kina if och snart dags för oljebyte.GOTT NYTT ÅR
pe
13
peltonen
540iA -96
riku, har du laggt in allt så är det lättas för dig att gå in direkt till installationsmappen carsoft. Där inne hittar du två filer som heter carsoft och carsoft65bmw. Carsoft65bmw är den som funkar och kommer du direkt till att använda programet.

Lycka till...Gott nytt år..
ri
699
riku
740iA -97
Tack Ville OJ! jag menar Peltonen men jag rensat bort allt jag gjort hittills så att jag kan installera utan att det ligger en massa gammalt skit i botten.
ri
699
riku
740iA -97
God fortsättning Peltonen. Jag får det inte och funka,har laddat carsoft från PB men jag kanske gör nåt fel vid installationen live data funkar dock. I vilket läge ska jag bränna ner på cd? Jag packade upp varpå det blev flera zip arkiv dom brände jag på cd och installerade på laptop med riktig seriell port,bytte ut befintliga filer enligt instr. men kan inte köra diagnos
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.